[E46] Szukam fachowca od BMW E46

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
krzysiek25

[E46] Szukam fachowca od BMW E46

Post autor: krzysiek25 »

Szukam szpeca od BMW E46 318i podczas przyspieszania około 2000 i 2500 obr/min dudni w środku jak puszcze albo lekko puszcze pedał gazu to jest wszystko ok wymieniłem juz dyfer 2 razy i dalej to samo ten sam objaw i przy zmianie biegów 1 i R stuk i jakby sie cos przesuneło ktos ma mozliwosc mi pomóc oczywiscie nie za darmo tel 519 807 858 :569:
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

no kufa stary.....jeszcze w smiesznych zdjec zakladaj temat...tam ktos na bank odpisze
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Po opisie wygląda na oberwanie mocowania wózka, zagadaj do Masters'a, z tego co pamiętam on to robił w swoim e46
Tomek
Maniak forumowy
Posty: 3965
Rejestracja: 2006-10-16, 20:57
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Tomek »

Łącznik wału albo tuleja z tylnego zawieszenia :) Ta przy dyfrze... też mam problem uderzenia przy wrzucaniu wstecznego i jedynki a z tego co widziałem to właśnie tuleja na tylnim wózku przez którą przechodzi śruba trzymająca dyfer jest rozwalona :D

Ale raczej stawiam na to drugie bo ja łącznik mam ok :)
Awatar użytkownika
Ksawer
Maniak forumowy
Posty: 1608
Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk

Post autor: Ksawer »

Tomek pisze:Łącznik wału albo tuleja z tylnego zawieszenia :) Ta przy dyfrze... też mam problem uderzenia przy wrzucaniu wstecznego i jedynki a z tego co widziałem to właśnie tuleja na tylnim wózku przez którą przechodzi śruba trzymająca dyfer jest rozwalona :D

Ale raczej stawiam na to drugie bo ja łącznik mam ok :)
Tuleja to pikuś,gorzej (a często się zdarza) jeśli wyrwało tą śrubę z karoserii.U Mastersa i w kilku innych naszych bm'kach akurat były wyrwane mocowania wózka :neutral: sprawdz to sobie :wink:
Obrazek
Tomek
Maniak forumowy
Posty: 3965
Rejestracja: 2006-10-16, 20:57
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Tomek »

Ksawer pisze:
Tomek pisze:Łącznik wału albo tuleja z tylnego zawieszenia :) Ta przy dyfrze... też mam problem uderzenia przy wrzucaniu wstecznego i jedynki a z tego co widziałem to właśnie tuleja na tylnim wózku przez którą przechodzi śruba trzymająca dyfer jest rozwalona :D

Ale raczej stawiam na to drugie bo ja łącznik mam ok :)
Tuleja to pikuś,gorzej (a często się zdarza) jeśli wyrwało tą śrubę z karoserii.U Mastersa i w kilku innych naszych bm'kach akurat były wyrwane mocowania wózka :neutral: sprawdz to sobie :wink:
Bez obaw :) U mnie to tuleja... Wiem bo wózek niedawno dopiero przykręciłem :P hehe przy swapie tylni zawias był zmieniany więc to na pewno nie ta śruba :) A tuleja jest rozwalona co widać gołym okiem :)
krzysiek25

Post autor: krzysiek25 »

Dzieki za odpowiedz to ok pukanie rozumie ale co z tym dudnieniem przy przyspieszaniu miedzy 2000 a 3000 obr/min tylko przy gwałtownym jak przyspieszam delikatnie bez obciążenia albo trzy,mie stały gaz to tego nie ma hm co to może byc wyrwane raczej nie bo dyfer wymieniali mi w raciborzu Qserwis BMW tylko takie fury robią to napewno by mi powiedzieli także to raczej nie bo te wszystkie objawy były przed wymianą dyfra i po może macie jakies inne pomysły z góry dziekuje :razz:
krzysiek25

Post autor: krzysiek25 »

Czy to może byc podpora wału bo jak wymieniałem dyfer po raz drugi sam to tylną czescia wału ruszałem do góry i na dół za podoprą czy może jest wyrwana nie widziałem jej jeszcze jak ona wygląda albo łożysko w niej padło czy może i tak ktos z was miał
ODPOWIEDZ