Strona 1 z 1

[E46] Szukam fachowca od BMW E46

: 2012-11-23, 09:49
autor: krzysiek25
Szukam szpeca od BMW E46 318i podczas przyspieszania około 2000 i 2500 obr/min dudni w środku jak puszcze albo lekko puszcze pedał gazu to jest wszystko ok wymieniłem juz dyfer 2 razy i dalej to samo ten sam objaw i przy zmianie biegów 1 i R stuk i jakby sie cos przesuneło ktos ma mozliwosc mi pomóc oczywiscie nie za darmo tel 519 807 858 :569:

: 2012-11-23, 12:56
autor: BeleX
no kufa stary.....jeszcze w smiesznych zdjec zakladaj temat...tam ktos na bank odpisze

: 2012-11-23, 15:01
autor: TDS-ik
Po opisie wygląda na oberwanie mocowania wózka, zagadaj do Masters'a, z tego co pamiętam on to robił w swoim e46

: 2012-11-23, 20:27
autor: Tomek
Łącznik wału albo tuleja z tylnego zawieszenia :) Ta przy dyfrze... też mam problem uderzenia przy wrzucaniu wstecznego i jedynki a z tego co widziałem to właśnie tuleja na tylnim wózku przez którą przechodzi śruba trzymająca dyfer jest rozwalona :D

Ale raczej stawiam na to drugie bo ja łącznik mam ok :)

: 2012-11-23, 20:38
autor: Ksawer
Tomek pisze:Łącznik wału albo tuleja z tylnego zawieszenia :) Ta przy dyfrze... też mam problem uderzenia przy wrzucaniu wstecznego i jedynki a z tego co widziałem to właśnie tuleja na tylnim wózku przez którą przechodzi śruba trzymająca dyfer jest rozwalona :D

Ale raczej stawiam na to drugie bo ja łącznik mam ok :)
Tuleja to pikuś,gorzej (a często się zdarza) jeśli wyrwało tą śrubę z karoserii.U Mastersa i w kilku innych naszych bm'kach akurat były wyrwane mocowania wózka :neutral: sprawdz to sobie :wink:

: 2012-11-23, 21:49
autor: Tomek
Ksawer pisze:
Tomek pisze:Łącznik wału albo tuleja z tylnego zawieszenia :) Ta przy dyfrze... też mam problem uderzenia przy wrzucaniu wstecznego i jedynki a z tego co widziałem to właśnie tuleja na tylnim wózku przez którą przechodzi śruba trzymająca dyfer jest rozwalona :D

Ale raczej stawiam na to drugie bo ja łącznik mam ok :)
Tuleja to pikuś,gorzej (a często się zdarza) jeśli wyrwało tą śrubę z karoserii.U Mastersa i w kilku innych naszych bm'kach akurat były wyrwane mocowania wózka :neutral: sprawdz to sobie :wink:
Bez obaw :) U mnie to tuleja... Wiem bo wózek niedawno dopiero przykręciłem :P hehe przy swapie tylni zawias był zmieniany więc to na pewno nie ta śruba :) A tuleja jest rozwalona co widać gołym okiem :)

: 2012-11-24, 11:02
autor: krzysiek25
Dzieki za odpowiedz to ok pukanie rozumie ale co z tym dudnieniem przy przyspieszaniu miedzy 2000 a 3000 obr/min tylko przy gwałtownym jak przyspieszam delikatnie bez obciążenia albo trzy,mie stały gaz to tego nie ma hm co to może byc wyrwane raczej nie bo dyfer wymieniali mi w raciborzu Qserwis BMW tylko takie fury robią to napewno by mi powiedzieli także to raczej nie bo te wszystkie objawy były przed wymianą dyfra i po może macie jakies inne pomysły z góry dziekuje :razz:

: 2012-11-24, 11:04
autor: krzysiek25
Czy to może byc podpora wału bo jak wymieniałem dyfer po raz drugi sam to tylną czescia wału ruszałem do góry i na dół za podoprą czy może jest wyrwana nie widziałem jej jeszcze jak ona wygląda albo łożysko w niej padło czy może i tak ktos z was miał