[E46 320d M47] Nie pali
: 2012-12-12, 09:08
Witam,
Od kiedy zaczęły się mrozy, auto odmówiło posłuszeństwa . Póki były dodatnie temperatury to zapalał normalnie. Później zapalał nie na wszystkie gary, a teraz już w ogóle, z dnia na dzień. Na INPIE mam błąd 08 Glow plugs also Glow relay defect i jakiś tam od przekaźnika klimatyzacji. Przekaźnik chyba działa, bo DDE świeci się dłużej. Miernik pokazuje napięcie na wyjściu, które spada po ok 2sek od zgaśnięcia DDE. Nie wiem właśnie co ze świecami. Miesiąc temu jak sprawdzałem Omomierzem to wychodziło, że jedna nie grzeje w ogóle, reszta niby tak. No i tu pytanie? Czy to może być coś innego niż świece? Nie wiem czy pompa wtryskowa pokazuje jakiś błąd w INPIE czy nie, przewody z paliwa nie są przeźroczyste więc ciężko powiedzieć mi czy paliwo dochodzi. Akumulator nowy, kręci jak szalony, czasami złapie na chwilę, zapali, pochodzi 5sek i gaśnie Ma ktoś jakieś pomysły co i jak sprawdzić?
Dzięki.
Edit:
Samochód kupiłem niedawno, wszystko było ok dzień wcześniej. Zapalałem z 10 razy bo jeździłem i zero problemów. Przed chwilą sprawdziłem czy pompa podaje paliwo - podaje, więc przekaźnik i pompa paliwa są sprawna. Filtr nie wygląda źle (co oczywiście nie znaczy, że nie jest zatkany). Ściągnąłem cale paliwo z obudowy, no ale nic to nie pomogło. W obudowie syfu nie było. Przekręciłem parę razy kluczyk zanim zapaliłem, żeby paliwa coś pompa podała, niestety dalej nic. Sprawdziłem jeszcze raz na przekaźniku świec napięcia, tylko na jednej świecy nie ma (fioletowo-czarny kabel). W INPIE 08 Glow plugs ..., więc chyba najpierw kupię świece i spróbuje wymienić, tylko dziwi mnie fakt, że samochód jak już raz zapalił to po chwili zgasł. Więc nie wiem w którą stronę teraz się kierować? W najbliższym czasie kupię filtr paliwa i świece, bo innego pomysłu nie mam Auto oczywiście miało moc jak jeździło, nie wiem czy tyle ile powinno, ale dało się spokojnie wszystko wyprzedzić.
Od kiedy zaczęły się mrozy, auto odmówiło posłuszeństwa . Póki były dodatnie temperatury to zapalał normalnie. Później zapalał nie na wszystkie gary, a teraz już w ogóle, z dnia na dzień. Na INPIE mam błąd 08 Glow plugs also Glow relay defect i jakiś tam od przekaźnika klimatyzacji. Przekaźnik chyba działa, bo DDE świeci się dłużej. Miernik pokazuje napięcie na wyjściu, które spada po ok 2sek od zgaśnięcia DDE. Nie wiem właśnie co ze świecami. Miesiąc temu jak sprawdzałem Omomierzem to wychodziło, że jedna nie grzeje w ogóle, reszta niby tak. No i tu pytanie? Czy to może być coś innego niż świece? Nie wiem czy pompa wtryskowa pokazuje jakiś błąd w INPIE czy nie, przewody z paliwa nie są przeźroczyste więc ciężko powiedzieć mi czy paliwo dochodzi. Akumulator nowy, kręci jak szalony, czasami złapie na chwilę, zapali, pochodzi 5sek i gaśnie Ma ktoś jakieś pomysły co i jak sprawdzić?
Dzięki.
Edit:
Samochód kupiłem niedawno, wszystko było ok dzień wcześniej. Zapalałem z 10 razy bo jeździłem i zero problemów. Przed chwilą sprawdziłem czy pompa podaje paliwo - podaje, więc przekaźnik i pompa paliwa są sprawna. Filtr nie wygląda źle (co oczywiście nie znaczy, że nie jest zatkany). Ściągnąłem cale paliwo z obudowy, no ale nic to nie pomogło. W obudowie syfu nie było. Przekręciłem parę razy kluczyk zanim zapaliłem, żeby paliwa coś pompa podała, niestety dalej nic. Sprawdziłem jeszcze raz na przekaźniku świec napięcia, tylko na jednej świecy nie ma (fioletowo-czarny kabel). W INPIE 08 Glow plugs ..., więc chyba najpierw kupię świece i spróbuje wymienić, tylko dziwi mnie fakt, że samochód jak już raz zapalił to po chwili zgasł. Więc nie wiem w którą stronę teraz się kierować? W najbliższym czasie kupię filtr paliwa i świece, bo innego pomysłu nie mam Auto oczywiście miało moc jak jeździło, nie wiem czy tyle ile powinno, ale dało się spokojnie wszystko wyprzedzić.