Strona 1 z 1

Problem z obrotami E34

: 2013-01-08, 17:44
autor: Malaj
Witam, od kilku dni moja E34 ma problem z obrotami, a mianowicie na zimnym silniku przy pierwszym odpaleniu, odpali ale od razu gasnie po drugim odpaleniu utrzyma na obrotach ale faluje miedzy 500/1200 obr. jak sie troche zagrzeje faluje minimalnie. Dodam ze po przełączeniu na gaz obroty stoją normalnie na 900obr. Co obstawiacie?? Ja myśle ze to krokowy jakie są wasze pomysły? Z góry dzieki :)) :bmw:

: 2013-01-08, 17:49
autor: Mystic888
Mozliwe, ze krokowy. Odpinales przeplywke? Nie lapie gdzies lewego powietrza?

: 2013-01-08, 17:50
autor: Malaj
Mystic888 pisze:Mozliwe, ze krokowy. Odpinales przeplywke? Nie lapie gdzies lewego powietrza?

Też o tym myslalem, ale gdyby łapała lewe powietrze obroty falowały by mocniej, prawda? Moge sie mylić ;p

: 2013-01-08, 17:55
autor: Mystic888
Co rozumiesz przez mocniej?

Obstawialbym tez czujnik temperatury zasysanego powietrza.

: 2013-01-08, 17:59
autor: Malaj
Mystic888 pisze:Co rozumiesz przez mocniej?

Obstawialbym tez czujnik temperatury zasysanego powietrza.
Gdyby łapała lewe powietrze falowałaby miedzy 500/2000 a jak sie zagrzeje faluje miedzy 900/1000 szczerze mówiąc o takim czujniku pierwszy raz słysze, jutro zaczne od odłączenia przepływki potem krokowy na koncu ten czujnik : )

: 2013-01-08, 18:04
autor: Mystic888
Malaj pisze: Gdyby łapała lewe powietrze falowałaby miedzy 500/2000 a jak sie zagrzeje faluje miedzy 900/1000 szczerze mówiąc o takim czujniku pierwszy raz słysze, jutro zaczne od odłączenia przepływki potem krokowy na koncu ten czujnik : )
Ciekawa teoria, nigdy nie slyszalem o czyms takim. Zacznij od lewego powietrza, pozniej krokowy, pozniej przeplywka, pozniej sie bedzie dalej myslec jak nie pomoze.

: 2013-01-08, 18:08
autor: Malaj
Mystic888 pisze:
Malaj pisze: Gdyby łapała lewe powietrze falowałaby miedzy 500/2000 a jak sie zagrzeje faluje miedzy 900/1000 szczerze mówiąc o takim czujniku pierwszy raz słysze, jutro zaczne od odłączenia przepływki potem krokowy na koncu ten czujnik : )
Ciekawa teoria, nigdy nie slyszalem o czyms takim. Zacznij od lewego powietrza, pozniej krokowy, pozniej przeplywka, pozniej sie bedzie dalej myslec jak nie pomoze.

No tak mi powiedział mechanik ; p skoro jest to nie prawda bede sprawdzał po kolei

: 2013-01-08, 21:26
autor: DING DONG
malaj podskocz do mnie to ogarniemy falusa :D

: 2013-01-09, 20:34
autor: Soki
Dlaczego kiedy pojawia się problem falujących obrotów jest przy tym podawane dwadzieścia różnych przyczyn nawet E34 z lat 90 wymaga w wręcz potrzebuje diagnostyki komputerowej to nie maluch lub duży fiat, że wystarczy wyrególować śróbką i wszystko będzie dobrze.
Bez diagnostyki można sobie gdybać i wymieniać części w nieskończoność. Tak więc w pierwszej kolejności zalecam podpiąć auto pod komputer.!!!

: 2013-01-10, 17:30
autor: Malaj
Problem rozwiązany bez podpinania do kompa, z reguły wystarczy zawsze sprawdzic błachostke, a nie wymieniac czesci w nieskonczonosc. Czyszczenie krokowego i przepustnicy rozwiazalo problem. Dzieki Wagon xD :bmw: