Rozważam wymianę tarcz hamulcowych z pełnych na wentylowane. Moje pytanie brzmi co oprócz oczywiście nowych tarcz wentylowanych, klocków hamulcowych oraz zacisków będzie jeszcze potrzeba wymienić i czy jest sens tej całej pracy??
wymien na wieksze to bedzie sens ,to jeszcze potrzeba ci jarzmo poza tym co napisales sens zawsze jest lepiej hamuje ale czy jest to warte do motoru 1,6? chyba ze planujesz swapa to dobrze juz teraz pomyslec o hamulcach pozdrawiam
Dzięki Kebab za podpowiedź, szukałem sporo na ten temat i znalazłem sporo odmiennych odpowiedzi jedni pisali że jarzma są potrzebne drudzy że nie, co prawda jarzma w tym wszystkim będą najtańsze wiec nie ma problemu. Jeszcze słyszałem coś o wymianie zwrotnic ale to chyba nie jest konieczne.
doklanie nie jest konieczne pozdrawiam hmm jak cos moze bd miec hample z 2,8 na tarczach noweczkach smigaly z 4miesiace ate power dysc i klocki jarzmo i zacisk ,jak cos moge ci dac znac
ok dam znac wiem ze koles dal za same tarcze ate power dysc nacinane i wentylowane z klocki 480zl ale cos gadal ze za caly komplet chcial by dostac 400zl jarzmo docisk tarcze klocki 400zl moim zdaniem sie oplaca bo tak jak mowie tarcze i klocki sa noweczki zrobil na nich max z 3tys km malo jezdzi autem