Strona 1 z 1
Wysokie obrort 1.8 IS
: 2013-04-09, 22:40
autor: PiotrekE34
od tygodnia nie ważne czy ciepły czy zimny silnik to obroty są powyżej 1100\1200 rpm ewentualnie po przejechaniu paru kilometrów spadają do 1000 rpm gdzie zawsze były około 850rpm. Jedyne co robiłem to dolewałem olej i troche płynu chłodniczego ale wydaje mi się że to się już działo parę dni prędzej. Czym to może być spowodowane ?
: 2013-04-09, 23:08
autor: Świder
podejrzewam że zawiesił/zepsuł Ci się silniczek krokowy
Tak, tak sam od siebie
: 2013-04-10, 08:15
autor: Soki
Wyjmij silnik krokowy( regulator biegu jałowego) i zanurz go na noc w ropie. Jak do rana nie pomorze to czeka ciebie wymiana.
: 2013-04-10, 15:40
autor: Tatar
Wyjmij i przepłucz kilka razy np. benzyną, i będzie dobrze
: 2013-04-11, 11:18
autor: PiotrekE34
Znalazlem w necie sposób aby się dobrac do silniczka krokowego znacie jeszcze jakieś proste sposoby?
http://s.bimmerforums.com//showthread.p ... -clean-DIY
: 2013-04-11, 13:54
autor: Tatar
A jaki masz silnik M42 czy M44?( ten z linka to M44 )
: 2013-04-11, 14:01
autor: PiotrekE34
M42 rok produkcji babci to 93'
: 2013-04-11, 14:06
autor: Tatar
to masz tak jak pisałem..wyciągasz bagnet, później odpinasz wtyczkę, ( krokowiec pownien być tam na takiej blaszce być umocowany to ją wykręć ) następnie dwa przewody od krokowca i już go masz
Tylko uważaj żeby ta blokada z wtyczki Ci nie uciekła
Ps, Mam taką samą babcie
: 2013-04-21, 15:17
autor: PiotrekE34
Więc zrobione silnik to M42 więc kolektora nie było potrzeby ściągać tylko sprawne palce. Krokówka była ściągnięta przemyta benzyną i pędzelkiem złożone i obroty spadły
: 2013-04-23, 08:28
autor: Tatar
No to elegancko