Strona 1 z 1

[E46] m52tub28 problem z wkrecaniem na obroty

: 2013-04-26, 07:01
autor: PINIU
mam taki problem auto albo wkreca sie do 2 tys i odcina (trzymajac pedal gazu ) albo zamula wkrecajac sie tak do 3 tys a potem juz wkreca sie normalnie, podpinalem do kompa i pokazuje jakis blad przepustnicy a czasem tego bledu nie widzi(po odpieciu aku na pare minut i wykasowaniu bledu), przeplywka pracuje przynajmniej tak na kompie wychodzi (mam 2 i na obu chodzi) czojnik wody wczoraj pokazywal 150 to go wymienilem i juz pokazuje ok 80, z wydechu smierdzi oparami i czasem kopci (dawka podawana na 3 cylindry wg kompa jest o 2-3 razy przekroczona- objawy sa jakby go zalewalo, wykres sond z tego co pamietam tez poza skala ale pracuja niby przawidlowo radzcie co robic i jaka przyczyna moze dziac sie tak ze komputer adoptuje sie pod kompresor i leje wiecej paliwa a przy wylaczonym kompresorze on jakby widzi go dalej i leje mu jak z doladowaniem?

: 2013-04-26, 17:31
autor: BeleX
daj wykresy a nie opisy - screeny z inpy wklej

: 2013-04-26, 20:05
autor: PINIU
akurat nie robilem zdjec wykresow bo podpinalismy go co kilkanascie minut z tego co pamietam sondy pracowaly prawidlowo, przeplywka tez , cos bylo nie tak z temperatura wody pokazywalo 150 po wymianie jednego czojnika pokazywalo 80 a jeden wskaznik pokazywal -49(bylu 3 temperatury wody) wydaje mi sie ze ten jeden wynik jest nieistotny w sprawie pewnie to ten na wezu od chlodnicy gdzie go niemam a mam inny zewnetrzny wskaznik poza ukladem, no i to dawkowanie z przelewaniem paliwa na 3 cylindrach 2-3 krotnie, jak objawy beda sie utrzymywac to w poniedzialek postaram sie zrobic screeny z inpy , z tego co widzialem czojnik wody na silniku jeden jest z przodu pod kolektorem a drugi z tylu pod kolektorem wymienilem jeden ten z tylu moze ten drugi jest walniety daje zle odczyty na kompa przez co dawkowanie jest zwiekszone i ten objaw zalewania?

: 2013-04-27, 14:40
autor: BeleX
jak masz duze korekty to sprawdz tez swiece - ale czujniki od temp musisz miec wszystkie sprawne bo nikt dokladnie Ci nie powie na podstawie ktorego jest dobierana mieszanka do spalania

: 2013-04-28, 17:17
autor: dareke36
i to są uroki szerokiej adaptacji m52 :evil:
a czujniki w m52 musisz mieć wszystkie podłączone bo będzie ci wzbogacać mieszankę paliwową

: 2013-05-01, 16:16
autor: DING DONG
a może ten trzeci wykaz temp to temp powietrza zasysanego do kolektora ssącego i tam widzi zły odczyt i dawkuje jak chce ale z drugiej strony zalewa ci trzy cylindry z tego co gadałeś a nie wszystkie :/ chyba ze masz cewki słabe mi w e34 zalewało 4 i 5 niby iskra była ale słaba cewki wymieniłem i po problemie