Strona 1 z 1

[E39] Spadki mocy przytykanie silnika.

: 2013-05-22, 10:21
autor: Fredziu89
witam mam problem z moja beta niekiedy gdy odpale auto i daje gazu chodzi on bardzo mułowato i tak jak by cos go przytykało jednak nie powtarza sie to za kazdym razem. co moze byc przyczyna takiego funkcjonowania?

Czy podłaczenie pod komputer wyjasniło by cała sytuacje i czy jest ktos kto mógł by mi w tym pomóc jest to BMW E39 2.0i 150KM 96r.

: 2013-05-22, 10:24
autor: BeleX
mozemy sie jutro ugadac na centrum katowic to ja Cie podepne

o 15 koncze robote w centrum katowic - 5 min i wiemy wszystko

bo dzisiaj to nie mam kabla przy sobie chyba

: 2013-05-22, 19:42
autor: Fredziu89
ja zaś pracuje do 20 jutro najlepiej sie zgadać telefonicznie :)

: 2013-06-04, 17:31
autor: saymon26
no i jaka diagnoza ?

: 2013-06-04, 18:41
autor: BeleX
no diagnoza jest....dluga :)

ogolnie klasyka - swiece do wymiany - zapowietrzony itp :)

: 2013-06-04, 18:53
autor: Fredziu89
Efekt jest nastepujący Wymieniłem Świece, uszczelke pod pokrywą zaworów, przeczysciłem przepływke i krokowy i układ chłodzenia był odrazu odpowietrzony, telepotanie tak jakby ustąpiło lecz na zagrzanym silniku na zimnym jest to jeszce odczuwalne, jesli chodzi o muła to jest nadal chodzi o to ze trzeba mocniej wcisnac gaz by auto dobrze zareagowało wkreca sie dosc opornie do 2 tys na obroty potem juz sie kreci nawet dobrze. wiec musze dalej szukać by ozywic i odmulic te auto.

: 2013-06-04, 18:56
autor: BeleX
Fredziu89 pisze:jest to jeszce odczuwalne, jesli chodzi o muła to jest nadal chodzi o to ze trzeba mocniej wcisnac gaz by auto dobrze zareagowało wkreca sie dosc opornie do 2 tys na obroty potem juz sie kreci nawet dobrze. wiec musze dalej szukać by ozywic i odmulic te auto.
pamietaj ze byly jeszcze bledy zaplonu na chyba 4 - 6 cylindrze - trzeba znowu kompia podpiac i zobaczyc

obstawiam ze cewki beda do zmiany - dwie - mozna kupic z drugiej reki tanio

cewki jak cos to mozna zdiagnozowac na parkingu - potrzebyny jedynie klucz 10 nasadowy i diagnoze mamy w 10 minut

: 2013-06-04, 19:15
autor: Fredziu89
Dzieki za kolejną diagnozę która można przypuscic głównie to niskie obroty zamulaja ciezko jest sie wkręcic ale od 2 tys auto lata normalnie.

Sprawdzałem ceny cewek faktycznie są to rzeczy drobnego wydatku



Za pośrednictwem internetu i długiego wyszukiwania podobnych przyczyn wyczytałem ze problem ten może wiazać sie tez z przepływka ale to tylko moje małe przypuszczenie a naczytałem sie duzo tych tematów.

: 2013-06-04, 20:07
autor: BeleX
problemem moze byc tez czujnik walka ktory wyskoczyl w bledach - chcesz to sie jutro mozemy znowu zgadac to Cie podepne znowu

chociaz po opisie to obstawiam ze to ten czujnik na 100% bo ja sam teraz czekam na czujnik od strony walka dolotowego i mam takie same objawy - do 2000 dupa i fiat uno a potem juz jak vanos wskakuje to auto jedize normalnie

: 2013-06-04, 21:55
autor: Fredziu89
Z wielka chcecią i dziekuje za propozycje ale nie dam rady niestety dopiero w przyszły poniedziałek i jedno pytanie mam.

Czy ten czujniek nie odpowiada tylko za poczatkowe ustawienie fazy rozrzadu?

: 2013-06-06, 16:03
autor: saymon26
a sondy sprawne?

: 2013-06-06, 18:24
autor: BeleX
Fredziu89 pisze:Czy ten czujniek nie odpowiada tylko za poczatkowe ustawienie fazy rozrzadu?

on ogolnie monitoruje walek rozrzadu - a masz mula bo na poczatku nie da sie okreslic jak dokladnie jest walek ustawiony
saymon26 pisze:a sondy sprawne?
nie bylo problemow na kompie o ile pamietam - byl za to blad czujnika walka

: 2013-06-06, 20:19
autor: Fredziu89
powiedzcie mi czy czujnik firmy VDO czyli na pierwszy montaż do BMW to jest ten czujnik którego potrzebuje??

przykład
http://allegro.pl/czujnik-polozenia-wal ... 63101.html

: 2013-06-07, 07:01
autor: BeleX
ja radze kupic u chlopakow z silesia parts ewentualnie na czescidobmw.pl - to juz nie chodzi o cene tylko o to zeby to dzialalo - a gwarantuje ze takie allegrowe reklamacje sa strasznie upierdliwe

sprawdz na realoem dokladnie numer czesci zeby tez nie bylo niespodzianki