Witam wszystkich mam problem kiedy odpalam becie i chce ruszyc kierownica to praktycznie nie działa wspomaganie, dopiero troche pojade do przodu i posiłuje sie z kierownicą to nagle poszcza i kreci juz normalnie ale tak do kilku chwil niekiedy zas złapie i nie idzie obrucic kierownica ( jak to bez wspomaganie ) a to jest nie mile jak sie szybciej jedzie w strone krawężnika a kierownica ledwo co chodzi ostatnio sluszalem jakby pasek cos wydawał jakieś dzwieki moze wypadalo by go wymienic. Podkreślam ze jest olej nowy wlany i nigdzie nie ucieka. Z góry dzieki za pomoc :!:
Ostatnio zmieniony 2008-06-17, 14:27 przez Daniel, łącznie zmieniany 1 raz.
Hmmm ciekawe objawy,a przed wymianą oleju tez miałeś takie niespodzianki.Sprawdź naciąg paska .Zadam też głupie pytanie jaki olej wlałeś do wspomagania (pytam dlatego że znam takich magików co leja do tego zbiorniczka wszystko byle było mokre i troch tłuste)
Ja miałem ELF ELFMATIC G3 level DEXRON III (Olej mineralny do automatycznych skrzyn biegów i układów wspomagania kierownicy) oczywiscie CZERWONY on jest. Taki jest zalecany przez BMW i taki miałem wszystko chodziło IGIEŁKA. Daniel ma taki sam ale IGIEŁKI niema
Olej mam taki sam jak Ficek pisze no ciezko to sprawdzic musze to przebadac dokładnie. Przed wymiana oleju tez mialem tak wsumie to sie dzieje tylko jesli samochod jest " zimny " wiec mozliwe ze to papa
Daniel pisze:Olej mam taki sam jak Ficek pisze no ciezko to sprawdzic musze to przebadac dokładnie. Przed wymiana oleju tez mialem tak wsumie to sie dzieje tylko jesli samochod jest " zimny " wiec mozliwe ze to papa
MOTOGAMA
UL. LINDEGO 2
30-148 KRAKÓW
TEL.: 012/ 619 46 03 (DO 12)
To jest adres gdzie regenerują pompy wspomagania miałem to samo najpierw huczała pózniej ciekła no i sie na zimnym blokowała dzwonisz tam mówisz co i jak pakujesz wysyłasz 2 tygodnie czekasz i masz funkel nówke po regeneracji jak kupiłem na allegro za 20zł zeby miec na zastępstwo.
Najlepsi jakich znam na południu Polski
A ja mam problem troche inny.Tzn.Wspomaganie zaczyna mi coraz słabiej działać i jest gdzieś wyciek bo widac ze pompa jest mokra.Ale oleju nie ubywa jakoś kosmicznie szybko.Doradzcie od czego zacząć,gdzie szukac wycieku,czy zaczac od pompy czy moze od węzy?
KOlega mial to samo że blokowalo kierownicę i u niego pompa byla dobra tylko ząbki w przekłądni kierowniczej po prostu się wyrobily w paru miejscach o i kierownica stopowala, takie coś przestawało sie dziać wtedy gdy troszkę przejechal samochodem i najprawdopodobniej przekłądania po lekkim "rozgrzaniu" dopasowala się do reszty i chodzilo ok. A w sprawei coraz gorszego kręcenia się kierownicy to wyciek płynu z pompy sprawdź sobie kable odhcodzące z pompy u mnie jeden byl przetarty i przez dziurkę wielkości główki od szpilki uciekła mi w ciągu miesiąca praktycznie cala zawartość oleju w pompie.
A nie wiecie co się mogło stać. Zaczeło mi huczeć wspomaganie po chwili X%&8*
i wspomagania nie ma a płyn w zbiorniku jest tylko jakiś taki szarawy ale zbiornik pełny ? Mogła się pompa wspomagania spalić ?