Strona 1 z 1
bmw e36 m52b20 vanos problem
: 2013-07-16, 13:15
autor: Mateusz320
Witam problem w moim bmw jest taki że jak silnik jest rozgrzany to jest strasznie slaby i nie odcina go przy ok. 6tyś obrotów na jałowym biegu kreci sie normalnie komputer nie wykazał żadnego błędu co moze byc przyczyna ???
: 2013-07-16, 14:30
autor: saymon26
podepnij pod inny komputer diagnostyczny,musi byc jakiś błąd
: 2013-07-17, 16:41
autor: Mateusz320
zrobily sie nastepujace przyczyny auto nie kreci sie powyzej 3 tyś obrotów nie rozpedza sie wiecej niz 40km/h i moc jest osiagana dopiero 1 tyś - 2 tyś obr. i grzeje sie strasznie szybko na postoju podczas jazdy momentalnie . mozliwe jest to ze katalizator jest zapchany??? takie odczycie jest ze nie dmucha z wydechu tak jak powinien i silnik jest strasznie zamulony nie ma mocy ani nic na postoju i jałowym biegu z dnia na dzień jest coraz gorzej
: 2013-07-18, 17:48
autor: Kim-il
Zobacz jeszcze przepstnice masz ja elektroniczna? u mnie w E46 wlasnie tez sie nie krecil wiecej niz 3,5 tys i do tego same obroty rosly z 1,5 do 3,5 i spadal i znowu w gore jak trzymalem gaz. I wyszla ze przepustnica, tylko ze trzeba elektroniczna przepustnice potem do auta zaadaptowac.
: 2013-07-18, 18:00
autor: Mateusz320
jutro jade po czujnik polozenia wału niestety przeplywki nie maja do tego modelu rozkrece wydech okaze sie czy katalizator jest pelny
ostatnio przez chwile zapalila sie kontrolka cisnienia oleju a oleju od wymiany czyli jakies 2,5 tyś km nie wzielo ani kropli moze byc problem spowodowany tym ??
: 2013-07-22, 08:26
autor: saymon26
no i co z tym twoim autkiem Mateusz320?
: 2013-07-23, 15:26
autor: Mateusz320
wymienilem filtr paliwa okazalo sie ze jeszcze oryginalny byl i komputer wykazał błąd na przepływce i nie ma zadnej roznicy przy podpietej a odpietej i temperatura w dolocie pokazuje 13 stopni gdzie na dworze jest ok.30 i kolejna sprawa w kompie pokazywalo temperature plynu chlodniczego taka sama jak obrotów na minute czym moze byc to spowodowane ???
przeplywke mozlewe ze bede mial dzis wieczorem
: 2013-07-23, 16:15
autor: Daniel
Witam. Czytając Twój wpis z problemem zauważyłem podobne problemy jak u mnie.
Gdy jest "zimny" jedzie mozna to tak ująć że dobrze jednak gdy osiągnie temperaturę i jade nim dłużej zaczyna mi " szarpać lub dławić się" nie wiem jak to nazwać powyżej 2,5tyś obr. Na kompie zero błędów prócz tego że ciśnienie na pompie było mniejsze 1.9bar zamiast 3bar. Elektryk powiedział że tu będzie tkwił problem lecz po wymianie pompy paliwa nadal problem występuje. Jeden elektryk właśnie przy sprawdzaniu auta też zasugerował przepływke. Jeszcze zobaczę za chwile czy jest jakaś reakcja na odpięcie jej.
: 2013-07-23, 18:33
autor: saymon26
mam podobne objawy
-gdy sie zagrzeje to szarpie
-i jest mułowaty
-i czasami nie pracuje na wszystkie cylindry
z tym że u mnie komputer pokazuje bład 30 IGNITION CYLINDER 3
: 2013-07-24, 07:52
autor: Mateusz320
okazało sie ze katalizator sie przetopil w sordku i zapchal sie i przelotu nie bylo i dlatego nie krecil sie powyzej tych 2-3 tyś po sciagnieciu wydechu kreci sie jak prawdziwe r6
dzis bedzie pospawany wydech i załozony i sie okaze czy ma tyle mocy ile powinien i o co chodzi z ta przeplywka
: 2013-07-24, 16:58
autor: Mateusz320
po wyciagnieciu katalizatora z puszki wszystko wrocilo do normy nawet klank jest mily dla ucha i zdziwilem sie ze 18 letnie bmw bedzie jeszcze mialo ori katalizator