Strona 1 z 1

SWAP z m52 2.0 na 2.5 lub 2.8

: 2013-07-27, 15:29
autor: Natan
Witam !
czy podejdzie osprzęt z 2.0 w e36 do jakiegoś mocniejszego , choćby 170 km lub 192/193 ? Czy jest potrzebny cały osprzęt ?

: 2013-07-28, 11:35
autor: PrzemaS
Witam.
Niestety osprzęt jest inny. Przy SWAPIE z M52b20 na np M52b25 (170 km) lub na M52b28 (193km) potrzebujesz kompa a co z tym związane także EWS + pastylka, przepływkę, obudowę filtra powietrza oraz kpl koło dwumasowe wraz ze sprzęgłem. Rozrusznik, alternator pasuje plug & play. Wymieniony osprzęt silniki 2,5 oraz 2,8 mają identyczny.

: 2013-08-03, 06:17
autor: karpiu12345
mam wszystko co potrzebujesz. silnik m50b25 192 km:)z osprzetem

: 2013-08-03, 08:56
autor: michal87sc
to tam jest koło dwumasowe!!?? :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:

: 2013-08-03, 10:34
autor: korass
w 2.5 tak

: 2013-08-03, 11:59
autor: michal87sc
To dobrze wiedziec :D:D:D bo na przyszlosc myslalem o 2,5-2,8 :P to 2,5 odpada :P

: 2013-08-03, 15:03
autor: korass
Ale po co te świrowanie?
2.0*, 2.5 i 2.8 mają koła dwumasowe i raczej tak często nie siadają, a jesli nawet to używki są w akceptowalnych cenach.


* Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić :)

: 2013-08-03, 15:24
autor: michal87sc
aha.... bo w nowych dieslach slyszalem ze padają po 80tys :P

: 2013-08-03, 21:14
autor: Marcin
Ale kto tu mówi o dizlach???

: 2013-08-04, 11:49
autor: Ksawer
Marcin pisze:Ale kto tu mówi o dizlach???
Hmmm to znaczy że M52 2.8 nie było w dizlu? :mrgreen:

: 2013-08-04, 13:06
autor: michal87sc
no właśnie kto :570:

: 2013-08-05, 18:58
autor: Pablo
Ja mam m52b25 w "dizlu" i nie wiem o co wam biega :P