Problem z głowicą M20B20 [E28]
: 2013-08-26, 22:26
Witam.
Czy wie ktoś może z jaką siłę należy przyłożyć aby obrócić kompletną głowicą zdjęta z bloku silnika?
Ponieważ wydaje mi się że za dużo siły wkładam abym mógł obrócić wałkiem rozrządu...
Jeżeli to pomoże to dodam dlaczego zdjąłem głowicę: wracając ze święcenia autek (Krzysztofa) autko dostało strzału podobnego jak przy strzale gazu, stracił moc aż do całkowitego zatrzymania. Niestety rozrusznik nie dał rady obrócić ani na trochę silnikiem. Po przeanalizowaniu wszystkich wariantów, zdjęciu paska rozrządu zauważyliśmy że duży opór daję właśnie głowica. Jednakże sam wałek kręci się ładnie bez większych problemów... z dźwigienkami zaworów już o wiele gorzej. Zauważyłem że palec od kopułki był przepalony.
Za każdą pomocną radę będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Piotr
Czy wie ktoś może z jaką siłę należy przyłożyć aby obrócić kompletną głowicą zdjęta z bloku silnika?
Ponieważ wydaje mi się że za dużo siły wkładam abym mógł obrócić wałkiem rozrządu...
Jeżeli to pomoże to dodam dlaczego zdjąłem głowicę: wracając ze święcenia autek (Krzysztofa) autko dostało strzału podobnego jak przy strzale gazu, stracił moc aż do całkowitego zatrzymania. Niestety rozrusznik nie dał rady obrócić ani na trochę silnikiem. Po przeanalizowaniu wszystkich wariantów, zdjęciu paska rozrządu zauważyliśmy że duży opór daję właśnie głowica. Jednakże sam wałek kręci się ładnie bez większych problemów... z dźwigienkami zaworów już o wiele gorzej. Zauważyłem że palec od kopułki był przepalony.
Za każdą pomocną radę będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Piotr