mam pytanie, kto z was ma BRAK KATOW w 2.0 lub 2,5, 2,8 ... i jak pozbyl sie metalicznego dzwieku ... srodkowy orginalny zalatwi sprawe albo potrzebne jednak katy ...
p.s. do sprzedania duzo czesci silnika 2.0 m50 (bez vanos) 94 rok, miska itd. (sorki za ot)
[E36] tlumik e36 ...
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
[E36] tlumik e36 ...
Ostatnio zmieniony 2008-06-17, 12:53 przez k64, łącznie zmieniany 1 raz.
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
no to panie Kisol prosze o odpowiedz boja katow nie mam, koncowy org. z 323i ... chce sie pozbyc metalicznego dzwieku a srodkowy mam ale nie org. - przelot ... on chyba wszystko winny jest
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
to juz chyba taka konstrukcja ostatniego tlumika bo ja w 325 mam barany i dwururkę ,wyciete katy i ostatni tlumik z 328 z mini przelotowkami (orginal tlumik z 328) i tez mam taki dziwiek wg mnie najlepszym sposobem jest zamontowanie wytlumionego (pseudo sportowe)tlumika końcowego ktory daje basowy dziwiek np taki jaki ma BaracuSS (porownaj klang na filmikach Baracussa)on ma motor 2.5 170ps model 323i tylko na jednej rurce i posiada katyk64 pisze:no to panie Kisol prosze o odpowiedz boja katow nie mam, koncowy org. z 323i ... chce sie pozbyc metalicznego dzwieku a srodkowy mam ale nie org. - przelot ... on chyba wszystko winny jest
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
masz moze link? ciekawe to jest, ja tez mam jedna rurke, barany, wstawilem srodkowy z VW pol przelot , nie ma matalicznego dzwieku ale naprawde KLANK bmw to TO nie jest .... kaszana, fakt faktem basowy zmienia wszystko (koncowy) ale holera org. klank bmw jest najlepszykisol pisze:to juz chyba taka konstrukcja ostatniego tlumika bo ja w 325 mam barany i dwururkę ,wyciete katy i ostatni tlumik z 328 z mini przelotowkami (orginal tlumik z 328) i tez mam taki dziwiek wg mnie najlepszym sposobem jest zamontowanie wytlumionego (pseudo sportowe)tlumika końcowego ktory daje basowy dziwiek np taki jaki ma BaracuSS (porownaj klang na filmikach Baracussa)on ma motor 2.5 170ps model 323i tylko na jednej rurce i posiada katyk64 pisze:no to panie Kisol prosze o odpowiedz boja katow nie mam, koncowy org. z 323i ... chce sie pozbyc metalicznego dzwieku a srodkowy mam ale nie org. - przelot ... on chyba wszystko winny jest
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
http://youtube.com/watch?v=I2ENGtmrvk4
http://youtube.com/watch?v=NlkhMZI-aX4&feature=user
jak masz 2.5 to nie wkladaj tam jakis smieci zeby go nie dusic niepotrzebnie a slyszalem ze barany tez daja specyficzny dziwiek
http://youtube.com/watch?v=NlkhMZI-aX4&feature=user
jak masz 2.5 to nie wkladaj tam jakis smieci zeby go nie dusic niepotrzebnie a slyszalem ze barany tez daja specyficzny dziwiek