[E36] Słabe ciśnienie w spryskiwaczach
: 2013-12-08, 16:55
Witam,
Zakładam temat ponieważ już mam dość i szczerze powiedziawszy jestem troszkę poirytowany działaniem moich spryskiwaczy na szybę..
Otóż od pewnego czasu mam coraz słabsze ciśnienie w dyszach, które znajdują się na masce.
Dochodzi do sytuacji, kiedy płyn w ogóle nie leci na szybę tylko spływa po masce - ciśnienia w ogóle nie ma..
Otworzyłem maskę, popatrzyłem na przewody czy nie są gdzieś pozginane, ale wygląda że wszystko jest w porządku.
Dochodziło do tego, że przekuwałem końcówki dysz igłą, efekt był, ciśnienie było bardzo fajne, ale efekt na 5 minut i później znów to samo..
Słyszałem, że najlepiej kupić nowe dysze, z tego co sprawdzałem na reaolem. com to nr. części 61601384859 lub 61668350355 - podgrzewana.. Jak sprawdzić czy mam podgrzewaną czy nie (szczerze chyba wątpię, że jest podgrzewana, 318i z 95 roku.)
Czy istnieją także do kupienia nowe przewody idące od zbiorniki z płynem do dysz ?.
Jak już wymieniać to na całego, bo nie mam siły już z tym.. szyba cała uwalona a pogoda za oknem nie sprzyja do jeżdżenia z 70 % widocznością...
Bardzo bym prosił także o poradę, jak odpiąć stare dysze od maski.. czy trzeba rozbierać całą matę wygłuszającą i dostać się od nich od tyłu ? czy są jakoś przykracane i można je rozebrać od góry.
Zakładam temat ponieważ już mam dość i szczerze powiedziawszy jestem troszkę poirytowany działaniem moich spryskiwaczy na szybę..
Otóż od pewnego czasu mam coraz słabsze ciśnienie w dyszach, które znajdują się na masce.
Dochodzi do sytuacji, kiedy płyn w ogóle nie leci na szybę tylko spływa po masce - ciśnienia w ogóle nie ma..
Otworzyłem maskę, popatrzyłem na przewody czy nie są gdzieś pozginane, ale wygląda że wszystko jest w porządku.
Dochodziło do tego, że przekuwałem końcówki dysz igłą, efekt był, ciśnienie było bardzo fajne, ale efekt na 5 minut i później znów to samo..
Słyszałem, że najlepiej kupić nowe dysze, z tego co sprawdzałem na reaolem. com to nr. części 61601384859 lub 61668350355 - podgrzewana.. Jak sprawdzić czy mam podgrzewaną czy nie (szczerze chyba wątpię, że jest podgrzewana, 318i z 95 roku.)
Czy istnieją także do kupienia nowe przewody idące od zbiorniki z płynem do dysz ?.
Jak już wymieniać to na całego, bo nie mam siły już z tym.. szyba cała uwalona a pogoda za oknem nie sprzyja do jeżdżenia z 70 % widocznością...
Bardzo bym prosił także o poradę, jak odpiąć stare dysze od maski.. czy trzeba rozbierać całą matę wygłuszającą i dostać się od nich od tyłu ? czy są jakoś przykracane i można je rozebrać od góry.