PROBLEM z wymianą końcówki nagrzewnicy,NEED HELP,!!ZAPŁACĘ!!

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
BarMoto
Zaawansowany forumowicz
Posty: 107
Rejestracja: 2010-10-21, 00:58
Lokalizacja: Katowice

PROBLEM z wymianą końcówki nagrzewnicy,NEED HELP,!!ZAPŁACĘ!!

Post autor: BarMoto »

MAM PROBLEM i nie umiem sobie z tym poradzić, może to jest proste jak drut, może nie..ale nie należę do mechaników więc tak to wygląda...

stało mi się to co na foto :
http://img139.imageshack.us/img139/917/1003306c.jpg

(foto jest z innego forum ale ja mam praktycznie identycznie)

sprawa się ma tak: Mam już nową końcówkę która wygląda tak:
http://allegro.pl/bmw-e36-rurka-lacznik ... 00191.html

mechanik artysta zarzeka się że nie da się tego zdemontować od strony silnika, tylko trzeba demontować cały środek żeby się dostać do tej końcówki...

z kole i forum BMW3ER chłopaki piszą że czas demontażu 1minuta, czas montażu 2 i NICZEGO NIE TRZEBA ROZBIERAĆ od środka.
piszą" gumę wydzierasz (tylko spokojnie żebyś całkiem tego nie połamał) i wtedy widzisz śrubkę chyba między dwoma rurkami, tyle..."

chciałem to zdemontować ale mam utrudniony dostęp do obejm, które zaciskają węże które wchodzą do tego krućca. i za chiny nie mogę tego ściągnąć.

pisze na tym BMW FORUM ŚLĄŚK i prosze was o pomoc, jeśli dla kogokolwiek nie jest to wyzwaniem, wymiana tego, to bardzo proszę o kontakt, na priv, na maila: palgan000@op.pl
, wtedy podjadę, (jestem z okolic sosnowca) zapłacę Ci za fatygę i mi to wymienisz.

chce to zrobić jak najszybciej bo jeżdzę na prowizorce, mam zalany układ wodą bo ucieka mi płyn, a ja nie będę go ciągle dolewać..

jeżeli możesz pomóc i wiesz jak to zrobić napisz, tak jak mówiłem jest tam utrudniony dostęp.
pozdro i czekam na kontakt
BarMoto
Zaawansowany forumowicz
Posty: 107
Rejestracja: 2010-10-21, 00:58
Lokalizacja: Katowice

Post autor: BarMoto »

aha BMW E36 316 COMPACT
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Z tego co pamiętam to demontujesz tą kratkę na samej górze, potem tą blachę co jest nad króćcem i już masz dostęp do wszystkiego. :)
Awatar użytkownika
Przemo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 462
Rejestracja: 2011-02-27, 22:00
Lokalizacja: Rokitno Szlacheckie
Kontakt:

Post autor: Przemo »

z ciekawosci zobace u mnie jak to wyglada . ale to dopiero moze jutro w poludnie. dzisiaj nocka w pracy.
Zapraszam do mojej Galerii

http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761


Bawarskie Zakłady Motorowe ;)
BarMoto
Zaawansowany forumowicz
Posty: 107
Rejestracja: 2010-10-21, 00:58
Lokalizacja: Katowice

Post autor: BarMoto »

jaką kratkę? tą od wlotu powietrza do dmuchawy/filtra kabinowego?
Awatar użytkownika
Przemo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 462
Rejestracja: 2011-02-27, 22:00
Lokalizacja: Rokitno Szlacheckie
Kontakt:

Post autor: Przemo »

kolego jak tam ma sie temat koncowek? patrzylem z grubsza u mnie bo nie mam kompletnie czasu wszystkiego rozbierac. noi i wydaje mi sie ze gdy sciagniesz krateczke i ta przeslone przy wymianie filtra kabinowego.- spokojnie dostaniesz sie do rureczek i tego kawalka z gumy-uszczelki co owija owe koncowki. roboty duzo nie ma-wiec rozbieraj probuj . kilka śrubeczek.
Zapraszam do mojej Galerii

http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761


Bawarskie Zakłady Motorowe ;)
ODPOWIEDZ