Czyżby uszczelka?!

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
Turbo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 549
Rejestracja: 2010-11-07, 23:40
Lokalizacja: Denver/Colorado

Czyżby uszczelka?!

Post autor: Turbo »

siema ;) auto słabo grzało w srodku na wolnych obrotach.. okazało sie ze nie było płynu.. dolałem i za dwa dni znów to samo odpowietrzałem dolałem płynu i znów to samo.. i tak w kółko auto zagrzane, wąż chłodnicy twardy spuszczam cisnienie (odkrecam powoli korek) wszystko ok i za pare km znów to samo zaznaczam że temp na zegarze stoi idealnie wpionie a wycieku płynu niegdzie nie zauważyłem. Wyciagam bagnet z oleju i słychac dziwny bulgot.. Co o tym myslicie ? cos gra w kulki ttylko nie wiem co czy termostat czy jeszcze cos.
Obrazek
Niebezpiecznie to jest wsadzać kutasa do turbiny na odpalonym silniku.
Awatar użytkownika
Ksawer
Maniak forumowy
Posty: 1608
Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk

Post autor: Ksawer »

o jakim aucie mowa? :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Turbo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 549
Rejestracja: 2010-11-07, 23:40
Lokalizacja: Denver/Colorado

Post autor: Turbo »

e36 m52b20 ;)
Obrazek
Niebezpiecznie to jest wsadzać kutasa do turbiny na odpalonym silniku.
Awatar użytkownika
Ksawer
Maniak forumowy
Posty: 1608
Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk

Post autor: Ksawer »

no to na wolnych obrotach to raczej nie będziesz miał za dobrego ogrzewania ;) nie masz pompki wymuszonego obiegu tak jak mają nie które np. e34 a twardy wąż to stawiam bardziej na słabe odpowietrzenie lub nie pierwszej młodości pompę wody. :neutral:
Obrazek
Awatar użytkownika
Turbo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 549
Rejestracja: 2010-11-07, 23:40
Lokalizacja: Denver/Colorado

Post autor: Turbo »

Ksawer pisze:no to na wolnych obrotach to raczej nie będziesz miał za dobrego ogrzewania ;) nie masz pompki wymuszonego obiegu tak jak mają nie które np. e34 a twardy wąż to stawiam bardziej na słabe odpowietrzenie lub nie pierwszej młodości pompę wody. :neutral:
no to musze jeszcze raz sprawdzic układ chłodzenia do porzadku auto ma ponad 330 tyś. przebiegu wiec mogło sie wszystko stać ;) a przez 4 lata urzytkowania nic sie z tym nie działo a co było kiedys robione to nie wiem czy wgl było cos robione z tym. ;)
Obrazek
Niebezpiecznie to jest wsadzać kutasa do turbiny na odpalonym silniku.
Awatar użytkownika
sylvestr
Zaawansowany forumowicz
Posty: 72
Rejestracja: 2013-02-20, 19:15
Lokalizacja: pru/rac

Re: Czyżby uszczelka?!

Post autor: sylvestr »

Najpierw zrób podciśnienie w układzie chłodzenia (są specjalne pompki) i zaglądaj gdzie jest nieszczelność
Awatar użytkownika
Turbo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 549
Rejestracja: 2010-11-07, 23:40
Lokalizacja: Denver/Colorado

Post autor: Turbo »

wszystko jest szczelne juz sprawdzałem 3 razy ;)
Obrazek
Niebezpiecznie to jest wsadzać kutasa do turbiny na odpalonym silniku.
Awatar użytkownika
Turbo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 549
Rejestracja: 2010-11-07, 23:40
Lokalizacja: Denver/Colorado

Post autor: Turbo »

Ksawer pisze:no to na wolnych obrotach to raczej nie będziesz miał za dobrego ogrzewania ;) nie masz pompki wymuszonego obiegu tak jak mają nie które np. e34 a twardy wąż to stawiam bardziej na słabe odpowietrzenie lub nie pierwszej młodości pompę wody. :neutral:
zawsze grzało tak samo i na postoju i podczas jazdy .
Obrazek
Niebezpiecznie to jest wsadzać kutasa do turbiny na odpalonym silniku.
Awatar użytkownika
Ksawer
Maniak forumowy
Posty: 1608
Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk

Post autor: Ksawer »

no to może pompa już nie wydala :neutral: U mnie jak auto stoi leci chłodniejsze powietrze a po dodaniu gazu cieplejsze.Ja stawiam na pompę wody. :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Turbo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 549
Rejestracja: 2010-11-07, 23:40
Lokalizacja: Denver/Colorado

Post autor: Turbo »

Ksawer pisze:no to może pompa już nie wydala :neutral: U mnie jak auto stoi leci chłodniejsze powietrze a po dodaniu gazu cieplejsze.Ja stawiam na pompę wody. :wink:
no bede sie musiał nia tez zainteresowac, wymienie pompe i termostat moze bedzie poprawa.

no teraz u mnie tez tak jest a przedtem cały czas grzało czy na wolnych czy na obrotach..
Obrazek
Niebezpiecznie to jest wsadzać kutasa do turbiny na odpalonym silniku.
Awatar użytkownika
Turbo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 549
Rejestracja: 2010-11-07, 23:40
Lokalizacja: Denver/Colorado

Post autor: Turbo »

dzisiaj chciałem odpowietrzyc silnik na spokojnie jade na test i taka sytuacja na świeta ;) srubka od odpowietrznika poleciała w kosmos. temperatura na czerownym i gejzer z chłodnicy. dziekuje dobranoc.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek


widocznie jest zatkana chłodnica woda w niej dalej jest a ja rozerwało u góry.. albo pompa sie poszła je..
Obrazek
Niebezpiecznie to jest wsadzać kutasa do turbiny na odpalonym silniku.
ODPOWIEDZ