Strona 1 z 2
[E46] Wycięcie Kata + Środkowego... Jak wyglada sprawa?
: 2014-01-09, 17:42
autor: Mikolajek
Witam chciałbym się dowiedzieć czy dużo jest roboty z tymi operacjami i jak to wygląda od spodu bo nawet nie wiem a szukałem na google i dobrego schematu znajść nie potrafie ;(
: 2014-01-09, 19:48
autor: Sebek#13
Ja na Twoim miejscu kupiłbym takie coś :
http://allegro.pl/rura-wydechowa-zamias ... 44164.html Tamten kawałek sobie dorobisz na spokojnie, moim zdaniem ten jest najciężej, aczkolwiek jest to wykonalne
wątpie, że znajdziesz jakiś schemat.
: 2014-01-09, 20:31
autor: PRIMO
po co wycinasz kata ? jaki chcesz efekt uzyskac ?
: 2014-01-09, 20:35
autor: Mikolajek
Nie chodzi mi o moc nic z tych rzeczy, chciałbym troche świstania z tylnego tłumnika
a jak będzie malo to przelot na 2,5 cala
: 2014-01-09, 20:59
autor: PRIMO
sam zdecyduj , przelot >>
http://www.youtube.com/watch?v=Ndol_c20R48
wyciecie kata >>>
http://www.youtube.com/watch?v=PgqedmNnTtA
zrob przelot , a nie jakies pol srodki ...
: 2014-01-09, 21:12
autor: Mikolajek
A wiec zawita przelocik
: 2014-01-17, 18:16
autor: adibas
wtrące swoje 3 grosze odnośnie przelotu. Otóż po wstawieniu końcowego tłumika przelotowego RM t76C znacznie spadł mi moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów i do tego niemiłosiernie buczał przy obciążeniu. Po zatkaniu jednego wylotu wszystko wróciło do normy. Wygląda na to ze spaliny muszą mieć swoją odpowiednią prędkość wylotową . Aa dodam ze nie mam zadnego kata.
: 2014-01-17, 19:53
autor: Mikolajek
Tak, tylko ja planuje zrobić przelot na 3 cale wiec mysle ze wystarczy by spaliny dobrze wypadły z silnika tak czy nie ?
: 2014-01-17, 20:27
autor: adibas
Nie mam pojęcia,niech wypowie sie ktos kto juz miał stycznosc z takim modem ale podobno dynamika polepsza sie. Moze u mnie po prostu tłumik wprowadzał jakies zawirowania.
: 2014-01-17, 21:18
autor: Mikolajek
adibas, ja tam nie patrze na przyrost "mocy" bo ja mam 239/540 wystarczająco
chce polepszyć efekt mruczenia
: 2014-01-18, 18:45
autor: PRIMO
Po modzeniu z wydechem przydalaby sie remapa ,pozatym koncowy tlumik a przelot to roznica..... Byles mierzyc auto na hamowni ze mowisz ze ci moment spadl?
: 2014-01-24, 10:43
autor: adibas
Końcowy tłumik wstawiłem przelotowy,srodkowy tez orginał przelotowy i bez katów wiec zasada działania ta sama. Opieram sie na swoich odczuciach,moment obrotowy minimalnie spadł do 2 tys. ale wyczuwalny był lag w tym zakresie. Po zdławieniu jest wyczuwalna poprawa.
: 2014-01-25, 04:29
autor: ogryzek
a czy nie pali wiecej??? i czy takie wyciecie nie będzie powodować błędów w kompie typu zasieg auta na danym paliwie,chwilowe spalnie,itd??????
: 2014-01-25, 10:49
autor: adibas
Spalanie bez zmian a błędów tez nie wywala bo nie mam sondy ;p
: 2014-01-25, 13:48
autor: ogryzek
a jaki masz silnik??:> bo z tego co słyszałem to podobno 2.5 bez kata pieknie brzenczy... ja ma 2.0x2vanos i sie zastanawiam czy jak wytne kata czy bd mi tak brzenczec...?