wymiana: pasek wieloklinowy łączący alternator, pompe itd...
: 2014-01-12, 17:23
Witam,
myśle że już przydałaby się wymiana owego paska, ponieważ prawie wszędzie są pionowe mini pęknięcia na nim (od strony wewnętrzej)
jak na foto:
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... t/pic6.jpg
dodam że nie ma żadnych objawów zewnętrznych potwierdzających natychmiastową jego wymianę, hałasów itd. ale te mini pęknięcie mnie niepokoją, chociaż jeździ się gitara...wszystko gra i buczy.
mam też pytanie czy wymianie podlega sam pasek czy automatycznie trzeba wymienić napinacz, jakieś rolki??... nie mam pojęcia dlatego pytam.
chodzi o E36 316 bez klimy
myśle że już przydałaby się wymiana owego paska, ponieważ prawie wszędzie są pionowe mini pęknięcia na nim (od strony wewnętrzej)
jak na foto:
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... t/pic6.jpg
dodam że nie ma żadnych objawów zewnętrznych potwierdzających natychmiastową jego wymianę, hałasów itd. ale te mini pęknięcie mnie niepokoją, chociaż jeździ się gitara...wszystko gra i buczy.
mam też pytanie czy wymianie podlega sam pasek czy automatycznie trzeba wymienić napinacz, jakieś rolki??... nie mam pojęcia dlatego pytam.
chodzi o E36 316 bez klimy