[E46] trzesienie budy
[E46] trzesienie budy
Witam,
Jadac ostatnio autostrada bardzo zdziwila mnie jedna rzecz, dokladnie to takie cos ze przy predkosci 150km/h strasznie trzesie sie podloga, kierownica i ogółem cała buda....
Kiedy spokojnie moglem deptac do 180 i wiecej i takich drgań nie bylo....
Co może być przyczyna tych drgań??
Poduszki pod silnikiem ??
Dodam ze do 120 jest spokojnie i milo....
Jesli nie odpowiedni dzial prosze o przeniesienie.
Pozdrawiam Dzidek
Jadac ostatnio autostrada bardzo zdziwila mnie jedna rzecz, dokladnie to takie cos ze przy predkosci 150km/h strasznie trzesie sie podloga, kierownica i ogółem cała buda....
Kiedy spokojnie moglem deptac do 180 i wiecej i takich drgań nie bylo....
Co może być przyczyna tych drgań??
Poduszki pod silnikiem ??
Dodam ze do 120 jest spokojnie i milo....
Jesli nie odpowiedni dzial prosze o przeniesienie.
Pozdrawiam Dzidek
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach
Dzidek pisze:Jadac ostatnio autostrada bardzo zdziwila mnie jedna rzecz, dokladnie to takie cos ze przy predkosci 150km/h strasznie trzesie sie podloga, kierownica i ogółem cała buda....
Co może być przyczyna??
Szkody górnicze na autostradzie
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Marcin pisze:Dzidek pisze:Jadac ostatnio autostrada bardzo zdziwila mnie jedna rzecz, dokladnie to takie cos ze przy predkosci 150km/h strasznie trzesie sie podloga, kierownica i ogółem cała buda....
Co może być przyczyna??
Szkody górnicze na autostradzie
Takich szkód nie ma na autostradzie jak trzepie buda
Ale dowciapny Jestes
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach
Podpora wału, elastyczny łącznik? trzepie tylko buda czy kierownicą też?
Mozna zgadywać, przy takiej prędkości to wystarczy ze trochę błota będziesz miał wewnątrz felgi i będzie identycznie. Felga tez moze być krzywa, a nie wyczuwalne przy niższych prędkościach...
Z czasem napewno problem nasili się przy mniejszych prędkościach.
Pozdro
Mozna zgadywać, przy takiej prędkości to wystarczy ze trochę błota będziesz miał wewnątrz felgi i będzie identycznie. Felga tez moze być krzywa, a nie wyczuwalne przy niższych prędkościach...
Z czasem napewno problem nasili się przy mniejszych prędkościach.
Pozdro
Wraz z czepania budy kierownica cala drga... bedzie trzeba udac sie do mechanika, bo sie tak smigac nie da...przymo pisze:Podpora wału, elastyczny łącznik? trzepie tylko buda czy kierownicą też?
Mozna zgadywać, przy takiej prędkości to wystarczy ze trochę błota będziesz miał wewnątrz felgi i będzie identycznie. Felga tez moze być krzywa, a nie wyczuwalne przy niższych prędkościach...
Z czasem napewno problem nasili się przy mniejszych prędkościach.
Pozdro
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach
- Przemo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 462
- Rejestracja: 2011-02-27, 22:00
- Lokalizacja: Rokitno Szlacheckie
- Kontakt:
sprawdż te elementy co piszeprzymo, plus wał n. moze trzeba go wyrównoważyć. w blondi 525 rownież trzepie buda przy predkosci ok 120 ponizej i powyzej ustaje. sporo bylo już wymieniane i zostal do wyrównoważenia wal.
przed wymiana podpory drgania byly w innym zakresie predkosci. po rozlozeniu walu i zlozeniu. inny zakres. przy wymianie sprzegla , wal byl rokrecany w polowie i znowu inacej reaguje. i wydaje mi sie ze to moze byc przyczyna. ząbki z rowkami zapewne nie udalo sie idealnie zlozyc i te 2 polówki walu już nie współgrają ze soba.
spróbuj z wałem.
a jak tam opony? w jakim stanie.
przed wymiana podpory drgania byly w innym zakresie predkosci. po rozlozeniu walu i zlozeniu. inny zakres. przy wymianie sprzegla , wal byl rokrecany w polowie i znowu inacej reaguje. i wydaje mi sie ze to moze byc przyczyna. ząbki z rowkami zapewne nie udalo sie idealnie zlozyc i te 2 polówki walu już nie współgrają ze soba.
spróbuj z wałem.
a jak tam opony? w jakim stanie.
Zapraszam do mojej Galerii
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761
Bawarskie Zakłady Motorowe
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761
Bawarskie Zakłady Motorowe
Opony sa jedno sezonowe....Nowe....Przemo pisze:sprawdż te elementy co piszeprzymo, plus wał n. moze trzeba go wyrównoważyć. w blondi 525 rownież trzepie buda przy predkosci ok 120 ponizej i powyzej ustaje. sporo bylo już wymieniane i zostal do wyrównoważenia wal.
przed wymiana podpory drgania byly w innym zakresie predkosci. po rozlozeniu walu i zlozeniu. inny zakres. przy wymianie sprzegla , wal byl rokrecany w polowie i znowu inacej reaguje. i wydaje mi sie ze to moze byc przyczyna. ząbki z rowkami zapewne nie udalo sie idealnie zlozyc i te 2 polówki walu już nie współgrają ze soba.
spróbuj z wałem.
a jak tam opony? w jakim stanie.
Co do predkosci od 130/140km/h zaczyna sie trzepanie buda i im szybciej sie jedzie to nie ustaje, drgania sa jednakowe... Sprawde te podpory i krzyżak wału...
Bo myslałem jeszcze o koncówkach kierowniczych ale na moje oko to jakos nie moze być od tego...
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach
przymo pisze:Jesli kierownica Ci drga to jak najbardziej moze być wybity sworzeń wahacza bądź końcówka drążką, idzie to wyczuć podczas jazdy co jest przyczyną, czy od przodu pochodzą wibracje czy moze z tyłu
W takim temacie mozemy tylko zgadywac..
Wahacze były wymieniane nie cały rok temu, tak samo tuleje które przykreca sie do budy.... Łączniki stabilizatora 6 miesiecy temu.... Jutro podjade do mechanika albo na stacje kontroli pojazdów....
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
Karpiu a ja Cie nie kojarzę jakos Przeglad miałem w grudniu i wszystko jest zwarte, zero luzów itp itd....karpiu12345 pisze:w Lędzinach masz stację diagnostyczną podjedz sobie na "trzepaki" 10 zł biorą kojarzę te Twoje auto jeżeli będzie coś z zawieszeniem to ujawnią Ci problem
Dzis wymieniłem drążki kierownicze wraz z końcówkami i umyłem felgi od środka.... Jutro bedzie próba na S1
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL