Strona 1 z 1
[E46] Sprężyny obniżające Lowtec -60mm, -30mm
: 2014-03-27, 21:11
autor: patryk.olszar
Witam, od jakiegoś czasu przymierzam się do posadzenia mojego bmw coupe niżej, miałem okazję zakupić sprężyny obniżające firmy lowtec -60 przód , -30 tył.
http://darstuning.com.pl/sprezyny-obniz ... --60-30mm/
Czy przy takim obniżeniu długo pojeżdżą oryginalne amory, będzie dobijać? jak się będzie auto zachowywało np na dziurach? I czy wejdzie felga 18cali opona profil 40, dystans 15mm..
Czy może lepiej jest zainwestować w gwint MTSa lub FK?
: 2014-03-27, 21:21
autor: pioneer85
Ja bym stawiam na gwinta, szkoda amorów moim zdaniem😎
: 2014-03-27, 21:29
autor: patryk.olszar
A jeżelibym założył te sprężyny na ori amorki 78% długo na nich pojeżdżę? Pół roku? Miesiąc? Z przodu przy takim obniżeniu będzie amor dobijać na większych dziurach? Miał ktos takie obniżenie?
: 2014-03-27, 21:49
autor: PRIMO
długo nie pojezdzisz na takim obnizeniu i seryjnych amorach , jak chcesz zejsc tak nisko kup gwint, ewentualnie do tych sprezyn dokup skrocone twarde amory z AP albo SuperSport'a. Z tym że nie kupuj najtanszego gwintu
w okolicach 2tys. PLN brałbym gwint z tych firm co wymienilem do amorów
Michalik ma założone -55/-30 na serie i nie jest zadowolony już szuka amorów krótszych
: 2014-03-28, 09:14
autor: patryk.olszar
Moglby mi ktos poslac linki do tych anorkow? Czyli lepiej zalozyc te sprezyny z amorami sportowymi czy gwint ta lub mts? Prosilbym rowniez o fotki jak to siadzie na kole 18 cala
: 2014-03-28, 18:19
autor: Gabrielo
Tu masz gwint Ta-technix z przed roku u mnie na 18" felgach.
Ja robie rocznie ok.10tyś km, więc na taką ilość zakupiłem nowe zawieszenie gwintowane firmy Tuning-Art od Marleya z RACEism i jak narazie nie narzekam. Kupuj gwinta, moim zdaniem masz wówczas lepszą "kontrolę" nad zawieszeniem...
: 2014-03-29, 15:08
autor: nommad86
Mialem u siebie w e39 sprezyny 50/30 na seryjnym amorze jest to jedno wielkie nieporozumiene. Auto skacze jak ping pong. Teraz mam sprezyny eibach pro kit i jest ok. Licze sie z tym, ze amory moga z czasem poleciec ale wtedy kupie mts o skroconym skoku i bedzie ok. Co do gwintu wielki plus ze na zime mozesz auto podniesc a 60/30 to juz sporo. Brat mial w e36 gwint FK i fajnie sie jezdzilo na tym, jednakze nie mam odniesienia do innych firm . Pewnie drozsze gwinty za ponad 2 tys to bedzie inna bajka, ten FK był dosyc miekki.
: 2014-03-29, 16:11
autor: AMI E46
podepne sie pod temat, mam pytanko seria amortyzator da rade na sprezynach mts -40/-40 czy tez bedzie jak do wyebani za pare chwil ??
: 2014-03-29, 23:47
autor: Glodek
mam pytanko seria amortyzator da rade na sprezynach mts -40/-40 czy tez bedzie jak do wyebani za pare chwil ??
_________________
-40mm to jest max do seryjnego amora ,
sam ma takie tylko w e36 Eibach prokit -40mm
jak chcesz niżej to gwint ,albo amorki skrócone
: 2014-03-30, 00:04
autor: AMI E46
Głodek, czyli da rade na seryjnym ?? jak sie jezdzi ???
: 2014-03-30, 08:20
autor: PRIMO
Głodek pro kit są do -40, najczesciej wychodzi ok. -30 dlatego można je mieć na seryjnych amorach
: 2014-03-30, 09:09
autor: Glodek
PRIMO pisze:Głodek pro kit są do -40, najczesciej wychodzi ok. -30 dlatego można je mieć na seryjnych amorach
Primo tak dokładnie zgadzam się z tobą ,o to mi chodziło
jak juz -60mm to trzeba krótszy amorek
: 2014-04-21, 09:16
autor: egon2610
Witam panowie też mam pytanko, czy w e46 320d przed liftem na felgach 17 przy oponach 225/50 da rade obniżyć o -40, -50 przódi tył ?
: 2014-04-21, 11:32
autor: PRIMO
zalezy jeszcze jakie masz ET i szerokość felgi...
Skad wzioles pomysl na takie balony jak 225/50 ? takich opon sie wogole nie zaklada do e46
: 2014-04-21, 17:59
autor: Pablo
PRIMO pisze:Skad wzioles pomysl na takie balony jak 225/50 ? takich opon sie wogole nie zaklada do e46
u mnie przy feldze 8,5 cala et10 opona 225/45/18 przycierala przy sprezynach -40 ;p