e38 Po wyjęciu wtrysków CR silnik nie odpala
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
e38 Po wyjęciu wtrysków CR silnik nie odpala
Witam i proszę o pomoc jw. Z kolegą wymienialiśmy uszczelkę pod pokrywą zaworów jak każdy zna temat to trzeba wyjąć wtryski. Po złożeniu wszystkiego do kupy samochód odpalił , zagrzał się ładnie , sprawdziliśmy wszystko czy nie cieknie itd.itp Po przejechaniu kilku km samochód przestał reagować na gaz po czym zgasł i koniec nie podpinałem jeszcze INPY bo taki zły wróciłem do domu że zdarzyłem tylko otworzyć piwo. Ale teraz już ochłonąłem i nie daje mi to spokoju a samochód nie jest pod domem tylko u tego kumpla i nie chce mi się tam iść. Więc może ktoś Wie dlaczego się tak zrobiło wcześniej wszystko pracowało idealnie. Po zgaśnięciu silnika , nie wyświetlił się żaden CHECK ani nic. Czy przy wyjmowaniu wtrysków można go uszkodzić ? I czy po zdjęciu jego "kapsla" on jest już do wymiany ? Jednego nie dało się wybić i trzeba było zdjąć ten kapsel żeby założyć ściągacz. Wiem że w DDE4.0 nie trzeba programować wtrysków , może ktoś ma jakiś pomysł bo siedzę przed tym kompem i nerwicy dostaję
Ostatnio zmieniony 2014-04-07, 21:38 przez karpiu12345, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
mianowicie. Podczas wymiany tej uszczelki i po wyjęciu wtrysków zapowietrzył się układ paliwa , przy odpowietrzaniu z autopsji wiem ze pompa progowa dostaje po "dupie" w sensie ze "szarpnie" na sucho. Zdziwił mnie ekran INPY jak przed wymiana pompa miała 4.2 bara , a po wymianie 0,94 dalo mi to do myślenia. Odpiąłem waz z filtra z "ataku" podpinając barometr do paliwa pompa pokazała 3,5 brara. Wiec mowie ok okazało się jednak ze ona tloczy paliwo ale nie równo, sprawdziłem to przedłużając waz z ataku o 2m i włączyłem zapłon , pompa nie dawała ciśnienia równo tylko takimi skokami jak by chlapało a nie podawało a wiec ukręcił się wirnik w pompie progowej. Takze jak ktos ma problem z 3 litrowa jednostka diesla to smialo pisac i dzwonic , bo poznalem juz prace wszystkiego co tam jest mozliwe hehe nawet otworzylem wtrysk i sprawdzilem co w nim jest , pompe wtryskowa etc. nawet zaworki powrotne cisnieniowe rozebralem w czesci pierwsze grunt ze problem rozwiazany a wszystko zbieg okolicznosci ze pompa dostala przy wymianie uszczelki
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...