Strona 1 z 1

e38 Po wyjęciu wtrysków CR silnik nie odpala

: 2014-04-07, 20:16
autor: karpiu12345
Witam i proszę o pomoc jw. Z kolegą wymienialiśmy uszczelkę pod pokrywą zaworów jak każdy zna temat to trzeba wyjąć wtryski. Po złożeniu wszystkiego do kupy samochód odpalił , zagrzał się ładnie , sprawdziliśmy wszystko czy nie cieknie itd.itp Po przejechaniu kilku km samochód przestał reagować na gaz po czym zgasł i koniec :( nie podpinałem jeszcze INPY bo taki zły wróciłem do domu że zdarzyłem tylko otworzyć piwo. Ale teraz już ochłonąłem i nie daje mi to spokoju a samochód nie jest pod domem tylko u tego kumpla i nie chce mi się tam iść. Więc może ktoś Wie dlaczego się tak zrobiło :( wcześniej wszystko pracowało idealnie. Po zgaśnięciu silnika , nie wyświetlił się żaden CHECK ani nic. Czy przy wyjmowaniu wtrysków można go uszkodzić ? I czy po zdjęciu jego "kapsla" on jest już do wymiany ? Jednego nie dało się wybić i trzeba było zdjąć ten kapsel żeby założyć ściągacz. Wiem że w DDE4.0 nie trzeba programować wtrysków , może ktoś ma jakiś pomysł bo siedzę przed tym kompem i nerwicy dostaję :P

: 2014-04-09, 18:53
autor: karpiu12345
problem opanowany , dziękuje za emocjonujące odpowiedzi :P pozdro

: 2014-04-09, 21:03
autor: Admin
Npisz jeszcze przyczynę i sposób naprawy usterki dla przyszłych pokoleń :kolebka:

: 2014-04-10, 06:44
autor: karpiu12345
mianowicie. Podczas wymiany tej uszczelki i po wyjęciu wtrysków zapowietrzył się układ paliwa , przy odpowietrzaniu z autopsji wiem ze pompa progowa dostaje po "dupie" w sensie ze "szarpnie" na sucho. Zdziwił mnie ekran INPY jak przed wymiana pompa miała 4.2 bara , a po wymianie 0,94 :) dalo mi to do myślenia. Odpiąłem waz z filtra z "ataku" podpinając barometr do paliwa pompa pokazała 3,5 brara. Wiec mowie ok :) okazało się jednak ze ona tloczy paliwo ale nie równo, sprawdziłem to przedłużając waz z ataku o 2m i włączyłem zapłon , pompa nie dawała ciśnienia równo tylko takimi skokami :) jak by chlapało a nie podawało :) a wiec ukręcił się wirnik w pompie progowej. Takze jak ktos ma problem z 3 litrowa jednostka diesla to smialo pisac i dzwonic , bo poznalem juz prace wszystkiego co tam jest mozliwe hehe nawet otworzylem wtrysk i sprawdzilem co w nim jest , pompe wtryskowa etc. :) nawet zaworki powrotne cisnieniowe rozebralem w czesci pierwsze :P grunt ze problem rozwiazany a wszystko zbieg okolicznosci ze pompa dostala przy wymianie uszczelki :)