Strona 1 z 1
Problem zawieszeniem
: 2014-04-08, 12:02
autor: mckefir
Witam Mój problem polega natym że wymieniałem koncówki drązków wraz z drązkami kierownicy. Oraz piastę z łożyskiem w przednim kole ponieważ wulkanizator
ZEPSUŁ mi gwint w piascie.
Wszystko poskładane dokręcone zbieżność ustawiona tylko ciągle przy hamowaniu puka mi w lewy kole tam gdzie wymienialiśmy piaste. tylko przy hamowaniu, wczesniej niebyło tego piasta nówka sztuka. Tarcze po zdjęciu przeczysciliśmy od środka . Zacisk niebył ruszany . Do tego jeszcze kierownica lekko wibruje powyżej 80km. Byłem na szarpakach i wyszło jeszcze , że mam do wymiany tuleje wachaczy bo sa już tam luzy. Ale czy to powoduje takie wibracje kierownicy i stuki w lewym kole przy hamowaniu??.
Pewnych słów nie używamy na forum
: 2014-04-08, 14:12
autor: Frost
Raczej objawy jakby powodowało to źle wyważone koło, ale skoro wcześniej tego nie było to nie wiem.
: 2014-04-08, 18:36
autor: Gabrielo
Piasta nówka sztuka używana, czy nówka sztuka nówka?
Jak ja miałem wybitą zewnętrzną tuleję wahacza w prawym przednim kole, to wibrowało w okolicach 100km/h, po wymianie spokój, a zbieżności jeszcze nie mam zrobionej..
Nawet przy "niedokręconym" kole wibruje kierownica (sprawdź, czy masz dokręcone śruby).
W poprzedniej buni, przy skręcaniu i równoczesnym hamowaniu w prawo wibrowała mi kierownica, okazało się, że mam amortyzator do wyrzucenia, więc jak narazie ciężko coś powiedzieć... To jest tak, jakby lekarz leczył przez telefon...
: 2014-04-08, 21:13
autor: Mariuszo86
Wibracje kierownicy są w przedziale 80-120 km/h. Nie dokręcone koło to chyba jak ręcznie koła odkręcasz bo ja nie spotkałem się jeszcze by pistoletem mi słabo dokręcili. Wymień końcówki wahacza i ciesz się jazdą
: 2014-04-09, 06:24
autor: karpiu12345
z tą wibracją to jest temat rzeka. ja w e34 miałem tak ze miałem pierścienie centrujące plastikowe i był taki objaw jak piszesz , później kolega dotoczył mi metalowe ostało. brat natomiast wymieniał wszystko po kolei i dostawało wibracji przy 90 km/h okazało się łożysko Macphersona :)szarpaki nie zawsze wszystko pokażą. ostatnio robiłem e38 z takim samym objawem , okazała się tuleja wspornika drążka kierowniczego
najlepiej to nie szarpaki , a zejść do kanału "brecha" w dłoń i próbować
a jak nie to wymienić wszystko , tylko z reguły nie to co trzeba
ciężko stwierdzić tak na odległość niestety.
: 2014-04-09, 18:02
autor: mckefir
Piasta nówka sztuka. nie używka. Dzwine że powymianie piasty tak się dzieje obojetnie czy nacisne hamulec mocno czy lekko to jest tutuutut:D. Kurde niewiem przed założeniem nowej piasty niemiałem tego . Niewiem przy ściaganiu tarcza sie pokrzywiła czy co. Nawet młotka nie używaliśmy bo 3 miesiące temu zakładałem nowe ate power disk. Na ładnie wyczyszoną piaste. A teraz takie klocki. Jak sprawdzić czy piasta ta jest dobra?. Czy to przeznią . Przejechałem dziś się z mechanikiem to mówił tak jak by tarcza była krzywa. Ale nie trzepie kierownicą przy hamowaniu.
: 2014-04-11, 12:15
autor: Remix
witaj i zobacz czy masz dokręcony zacisk hamulcowy albo czy nie masz zbyt wielkiego luzu na klockach ale pierwsze sprawdz zacisk pozdrawiam