Witam wszystkich i proszę o pomoc w diagnozie!!!
Niestety muszę odświeżyć temat bo dalej jest problem z odpalaniem.
Filtr paliwa tydz. temu, świece pół roku temu wymienione i wczoraj sprawdzone i dalej problem?
Od kilku dni samochód zaczął ciężko palić, a zaczęło się to tak. Wsiadam zapalam a zawsze łapał od strzału więc postanowiłem go tyle nie kręcić i gdy go do końca nie dokręciłem nagle nie załapał więc znów kręcę aż po 3 sekundach złapał i tak do dziś. Wymieniłem filtr paliwa i było dobrze palił od strzału lecz znów to zrobiłem i nie dokręciłem go porządnie i znów ciężko pali.Dodam że zauważyłem czasem jak się śpieszyłem i zapalałem szybko silnik i za krótko go kręciłem ok 1 s to cisza a potem jak drugi raz próbowałem to już musiałem go kręcić dłużej i tak co jakiś czas, jak za mało go kręciłem to potem takie cyrki mi robił ale jak go znów zgasiłem to palił normalnie tylko gdy go nie dokręcałem tak jak powinno się.
Tydzień temu wymieniłem chłodnice ale po wymianie wszystko szło normalnie łapał super jak zawsze i nagle po kilku dniach zonk. Wymieniałem delikatnie i raczej wątpię żeby coś niechcąco odłączył.
Dodam że jak go już zapale i np. się rozgrzeje lub nawet zimny(nie próbowałem ale raczej to samo) to pali od strzału ale gdy już postoi 15 min to czy zimny czy ciepły trzeba go kręcić. Pompka myśle że jest dobra ponieważ włącza się i kręci do końca
tu podaje film jak kręci proszę dać głosniej to usłyszycie:
https://www.youtube.com/watch?v=zwL6VMzpYMA
Proszę o pomoc czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem jak mój lub czy ma ktoś jakiś pomysł co by to mogło być to będę wdzięczny za pomoc.
Może to być regulator ciśnienia paliwa bo nie mam jak sprawdzić od innego auta nowy jest drogi, jeżeli się okaże że to on padł to kupie z bosh lub Pierburg ale nie chcę niepotrzebnie wymieniać tego jak może być dobre
Moje Bmw to E34 touring 1992r. 2.0 24V Vanos
BMW e34 Ciężko zapala
Dzięki za pomoc, no to chyba zaryzykuje i kupie bo już przetrzepałem kilki rzeczy i są ok, czekałem na chociaż jedno potwierdzenie mojego przypuszczenia bo raczej na to stawiam bo takie te tańsze po 70 zł to chyba się nie opłaca bo może zdechnąć szybko???
jak co to mam za 140zł bosh lub pierburg za 197zł. Wydaje mi się że może bosh starczy wkońcu to bosh.
Może podjadę gdzieś do mechamika i zmierze ciśnienie na tym regulatorze z tego co wyczytałem to chyba 3.0bar ma być lub 3.5bar sam już nie pamiętam musze gdzieś poczytać
Pompka myślę że jest dobra słyszę jak się włącza i silnik kręci do samego końca więc to chyba nie ona, jeszcze rozmyślałem o zaworku zwrotnym ale sam nie wiem czy to coś da.
jak co to mam za 140zł bosh lub pierburg za 197zł. Wydaje mi się że może bosh starczy wkońcu to bosh.
Może podjadę gdzieś do mechamika i zmierze ciśnienie na tym regulatorze z tego co wyczytałem to chyba 3.0bar ma być lub 3.5bar sam już nie pamiętam musze gdzieś poczytać
Pompka myślę że jest dobra słyszę jak się włącza i silnik kręci do samego końca więc to chyba nie ona, jeszcze rozmyślałem o zaworku zwrotnym ale sam nie wiem czy to coś da.