[E30] Problem z instalacją gazową.
: 2014-06-26, 10:22
Witam jestem młody jeszcze nie pracuję i z tego powodu postanowiłem trochę zaoszczędzić na paliwie i założyć lpg do mojej bawarki (e30 z silnikiem 1,6)
Kiedyś był w niej gaz lecz poprzedni właściciel go wymontował.
Przewody gazowe zostały,ja wrzuciłem butle tomasetto,elektrozawory na wąż paliwowy oraz na przewód gazowy który wychodzi z butli.
pierwsze miałem stary reduktor podciśnieniowy wszystko połączyłem nowymi kablami do przełącznika gazu.
ogólnie autko chodziło tyle ze nie miało wolnych obrotów i w zadnym razie nie udało się ich uzyskać. Jedynie poprzez skręcenie maksymalnie śruby na wężu or reduktora do miksera.
Pojechałem do gazownika coś tam kręcił i nic z tego powiedział ze do wymiany jest reduktor.
pojechałem na autoszrot kupiłem nowszy reduktor Asterik AT07. z 2 śrubami regulacyjnymi
założyłem i jest dokładnie tak samo jak przy starym reduktorze. złota śruba na reduktorze jest od ciśnienia z czego się orientuję i wiem ze powinna być lekko popuszczona regulowałem ją wsadzając wąż doprowadzający gaz do kolektora do wiaderka z wodą. Pozakładałem i dalej to samo. aktualnie mam złotą śrubkę skręconą na maksa z czego wiem powinno mi auto zgasnąć bo wtedy nie dochodzi gaz do reduktora. Jeśli się mylę poprawcie mnie. a mimo to wkręca sie na obroty a wolnych obrotów brak Wolał bym sam wstępnie ustawić sobie instalację i dopiero pózniej jechać do gazownika bo wydaje mi się ze ten gazownik nie za bardzo zna się na fachu.
czekam na jakieś rady z góry dzięki .
Kiedyś był w niej gaz lecz poprzedni właściciel go wymontował.
Przewody gazowe zostały,ja wrzuciłem butle tomasetto,elektrozawory na wąż paliwowy oraz na przewód gazowy który wychodzi z butli.
pierwsze miałem stary reduktor podciśnieniowy wszystko połączyłem nowymi kablami do przełącznika gazu.
ogólnie autko chodziło tyle ze nie miało wolnych obrotów i w zadnym razie nie udało się ich uzyskać. Jedynie poprzez skręcenie maksymalnie śruby na wężu or reduktora do miksera.
Pojechałem do gazownika coś tam kręcił i nic z tego powiedział ze do wymiany jest reduktor.
pojechałem na autoszrot kupiłem nowszy reduktor Asterik AT07. z 2 śrubami regulacyjnymi
założyłem i jest dokładnie tak samo jak przy starym reduktorze. złota śruba na reduktorze jest od ciśnienia z czego się orientuję i wiem ze powinna być lekko popuszczona regulowałem ją wsadzając wąż doprowadzający gaz do kolektora do wiaderka z wodą. Pozakładałem i dalej to samo. aktualnie mam złotą śrubkę skręconą na maksa z czego wiem powinno mi auto zgasnąć bo wtedy nie dochodzi gaz do reduktora. Jeśli się mylę poprawcie mnie. a mimo to wkręca sie na obroty a wolnych obrotów brak Wolał bym sam wstępnie ustawić sobie instalację i dopiero pózniej jechać do gazownika bo wydaje mi się ze ten gazownik nie za bardzo zna się na fachu.
czekam na jakieś rady z góry dzięki .