Strona 1 z 3
[E36] Jaki tylny most
: 2008-07-04, 19:20
autor: Darkshine
Na wstępie chciałem się zapytać jaki ma tylny most w 316i M43 przełożenie , i jaki by można było wsadzić żeby autko szybciej przyspieszało
: 2008-07-04, 19:26
autor: DAREX
Masz 3,38.
Mógłbyś wsadzić dyfer z 316i automatu byś miał wtedy przełożenie 4,44.
Znajomy ma takie coś zrobione w 316i i nawet to fajnie chodzi
: 2008-07-04, 19:42
autor: robert88
najlepiej zrobic swap na 325
: 2008-07-04, 19:57
autor: Darkshine
O swapie też myśle ale to narazie odpada z powodu braku funduszy , ale w przyszłości planuje 2.8 , więc najlepiej piszecie żeby wsadzić z automatu , ale to chyba będzie ciężko dostać taki co
:
:
:
:
[ Dodano: Pią Lip 04, 2008 10:05 pm ]
To jak to jest wogóle mam 3.38 a jak wsadze ten 4,44 to będzie szybciej przyspieszał , bo mi się wydaje że na odwrót
:
: 2008-07-04, 21:10
autor: robert88
nic nie czaruj z tymolej to 316 toi jest silnik do wycieraczek, wiec odkladaj na 2.8 i nie babraj sie i nie pakuj juz nic do 1.6 bo i tak cie zdrowsza Corsa objedzie
odkladaj i jeszcze raz odkladaj...
: 2008-07-04, 22:17
autor: DAREX
MISIEK-BMW1 pisze:To jak to jest wogóle mam 3.38 a jak wsadze ten 4,44 to będzie szybciej przyspieszał , bo mi się wydaje że na odwrót
Będzie szybciej przyśpieszał, a będzie miał mniejszą prędkość max, ale w dzisiejszy czasach liczy sie przyśpieszenie a nie max
: 2008-07-05, 07:26
autor: robert88
MISIEK-BMW1, ale po co ci lepsze przyspieszenie.... tak z ciekawosci ile 316 kreci do 100km/h
?
: 2008-07-05, 07:56
autor: korona
Najkrótszy most 3.45 jest w 318is/320 ale róznice w porównaniu do 3.38 sąpraktycznie niezauważalne
: 2008-07-05, 08:51
autor: bociek
jak sie zalozy dyfer od 316 z automatem to duza roznica bedize w przyspieszeniu ??? i o ile Vmax sie zmniejszy ???
W katalogu pisze ze 316 ma okolo 12 do setki
:P
: 2008-07-05, 09:24
autor: robert88
czyli ok. 15
: 2008-07-05, 10:03
autor: DAREX
bociek pisze:jak sie zalozy dyfer od 316 z automatem to duza roznica bedize w przyspieszeniu ???
Będzie i to na + sam do E34 525i zamiast dyfra 3,23 założyłem dyfer 3,64 z 535i i to była masakra
Licznikowo jechałem nią na tym dyfrze 229km/h i to już był w zasadzie koniec
: 2008-07-05, 10:52
autor: bociek
roberto88 pisze:czyli ok. 15
chcial bym dobre osiagi to m pwoera bym kupil
:D
Darex ale jak bym zalozyl dyfer o tych przelozeniach 4,44 to dalo by rate lepiej bokami latac ?? czy auto bedzie sie ogolnie leiej zbierac ??
bo Vmax i tak mnie parwie nie interesuje bo wiecej niz 170 zwoim nei lecialem
a tak wlasciwei to ile ma vmaxa 316 ???
[ Dodano: Sob Lip 05, 2008 12:53 pm ]
aaa jeszcze jedno a spalanei sie sweiksza smćnijsza czy zosatje takie same ???
: 2008-07-05, 10:56
autor: DAREX
bociek pisze:Darex ale jak bym zalozyl dyfer o tych przelozeniach 4,44 to dalo by rate lepiej bokami latac ?? czy auto bedzie sie ogolnie leiej zbierac ??
Zbierać się lepiej na pewno będzie, a co do latania bokami to nie wiem jak to 316i robi
bociek pisze:aaa jeszcze jedno a spalanei sie sweiksza smćnijsza czy zosatje takie same ???
Na pewno się ciut zwiększy bo masz na każdych biegach wyższe obroty niż wcześniej, przypuśćmy przy 100km/h masz teraz 3000obrotów a jak założysz dyfer 4,44 to będziesz miał przy 100km/h 3500obrotów.
: 2008-07-05, 11:03
autor: kisol
roznice sa zawsze pamietam w e30 zaczalem od 3.64 a skonczylem na 4.10
na drugim biegu z 3.64-120km/h a przy 4.10-juz tylko 80km/h
: 2008-07-05, 11:13
autor: korona
Wystarczy obliczyć róznicę przełożeń w % między poszczególnymi dyframi i właśnie o tyle zmienią się prędkości na poszczególnych biegach. Przy silniku 1,6 i 100KM nie licz na wiele lepsze przyspieszenie, co najwyżej będziesz szybciej zmieniał biegi