Strona 1 z 1

[E39] ciężko pali na ciepłym

: 2014-09-17, 10:11
autor: TDS-ik
Mam taki problem z moim M62b44 98r, mianowicie auto ma problemy z odpaleniem na ciepłym silniku po postoju dłuższym niż 20 min. Przy próbie odpalenia auto zaczyna kręcić około 6-10 sek po czym odpala chwile falują obroty (ok 5-10sek) po czym wszystko się uspokaja, nie ma znaczenie czy auto odpalam na gazie czy na benzynie, nie ma również znaczenie jak je zgaszę. Inpa nie pokazuje żadnych błędów. Macie jakieś pomysły co to może być?

: 2014-09-17, 10:18
autor: Kamciooo
Może to być czujnik położenia wału...

Prawie identyczny problem na przykładzie m52 :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=132404

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=1&t=43 ... ead#unread

: 2014-09-17, 11:20
autor: BeleX
uszczelka pod przepustnica w przypadku V8

: 2014-09-17, 11:35
autor: Kamciooo
a przeczytałeś dokładnie opis objawów ? co może mieć do gadania uszczelka jeżeli auto pali idealnie po 5min postoju jak i po całym dniu czy też nocy?
niedomagania ewidentnie wskazują na problemy z jakimś czujnikiem podczas jego częściowego wystudzenia , ewentualnie zalewanie z dziwnych przyczyn,a ty tu piszesz o uszczelce która objawiała by się przez cały czas na zimnym lub ciepłym silniku..?

: 2014-09-17, 12:54
autor: TDS-ik
Jak będę miał chwile to zdemontuje czujnik i zrobię próbę "zimnej wody"

: 2014-09-17, 13:29
autor: BeleX
Kamciooo pisze:niedomagania ewidentnie wskazują na problemy z jakimś czujnikiem podczas jego częściowego wystudzenia , ewentualnie zalewanie z dziwnych przyczyn,a ty tu piszesz o uszczelce która objawiała by się przez cały czas na zimnym lub ciepłym silniku..?
w takim razie Ty mu doradzaj wymiane czujnikow za pare setek....a ja dalej bede sie upieral przy wymianie uszczelki za 7zl od przepustnicy...

: 2014-09-17, 13:43
autor: Kamciooo
ja mu nie doradzam kupna , ja mu sugeruje co może sprawdzić/podmienić .
Łukasz nie jest idiotą żeby kupować nowe czujniki warte setki złotych zanim by ich od kogoś chociażby nie podmienił na próbę ... więc w czym ty widzisz problem ?

: 2014-09-17, 15:41
autor: TDS-ik
BeleX pisze:uszczelka pod przepustnica w przypadku V8
Faktycznie kosztuje ona 7zł od picu ją wymienię

: 2014-12-12, 10:08
autor: TDS-ik
Więc tak przyczyną ciężkiego odpalania na zimnym był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, puszczał paliwo do kolektora ssącego poprzez podciśnienie.