Strona 1 z 1

[E46] Problem przy zimnym silniku

: 2014-09-28, 12:19
autor: RAVEN
Siema z moją gadzina od tygodnia dzieje sie coś nie tak.. mocno nie tak
Posiadam Silnik m54b25 i od tygodnia instalacje gazową.
Gdy odpalam auto na zimnym silniku zaczynają się jaja...pracuje nierówno, trzęsie budą, każda próba dodania gazu kończy się przydławieniem silnika i często jego zgaśnięciem, poprawia się gdy autko się zagrzeje(lecz dalej troszkę nierówno pracuje)
Wczoraj zostało sprawdzone prawie wszystko podmiana cewek, świece nowe, dolot sprawdzony, disa, silniczek krokowy,sondy pracują prawidłowo i dalej to samo... W impie brak błędów, jedynym problemem jest przekroczony zakres "Lambda intergrator" (wskazuje o ile dobrze pamietam 28) :573: i dziwna sprawa po odpięciu przepływomierza pedał gazu nie reaguje :evil:
Jakiś Mistrz czarnej beemkowej magii coś doradzi, pomoże ?

: 2014-09-28, 14:50
autor: melmax1984
Moim zdaniem to brak emulacji sond lambda, a szczególnie drugiej która znajduje się za katalizatorem. Mogę się mylić ,ale chyba na forum już był podobny przypadek po zainstalowaniu gazu.

: 2014-09-28, 18:58
autor: marcov
A ja stawiam na uszkodzony przewod powietrza od przeplywki do przepustnicy i silnik lapie lewe powietrze. Stad adaptacja +28

: 2014-10-01, 11:20
autor: Pablow
dokładnie to samo mam, dzisiaj samochód wylądował u mechanika (tylko napisz nam czy na gazie jest ten sam problem?) u mnie po przełączeniu na gaz od razu było dużo lepiej :) diagnoza poszła na pompę paliwa (zobaczymy jutro czy słusznie) :D mógł u Ciebie być to akurat zbieg okoliczności, albo masz bardzo niski poziom benzyny.

Pamiętaj pompa paliwa mimo że jeździsz na gazie ciągle pracuje, jak wciągnie powietrza to strzeli. warto mieć te 10 l w baku :)

: 2014-10-02, 08:09
autor: Admin
Rev3n pisze:pracuje nierówno, trzęsie budą, każda próba dodania gazu kończy się przydławieniem silnika i często jego zgaśnięciem, poprawia się gdy autko się zagrzeje(lecz dalej troszkę nierówno pracuje)
jak też tak miałem, co prawda mój samochód nie ma tysiąca czujników i komputerów ale moze informacja się przyda. Do wymiany były kable wysokiego napięcia. To łatwo sprawdzić, zobacz na włączonym silniku w ciemności czy nie świecą :bmw: jeżeli tak to masz przebicie i kable do wymiany

: 2014-10-02, 08:53
autor: RAVEN
Kolebka, nie mam kabli wysokiego napiecia, u mnie jest 6 cewek po 1na każdy cylinder
Pablow, nigdy nie schodze poniżej ćwierć baku
A co do usterki to oddalem auto na diagnostykę( podobno gość jest bardzo dobry ) zobaczymy co powie