[E39] problem z jazda na wprost
: 2014-10-15, 07:58
Witam,
zmagam się już z tym od dłuższego czasu... mianowicie:
samochód jest nieprzewidywalny z jazdą na wprost i ma delikatne wibracje na kierownicy (nie podczas hamowania) ...
według chronologii wymieniłem:
- tuleje tylnej belki ( te cztery grube )
- maglownice na regenerowaną - bo stukała,
- wyważanie kół - (były niedoważone)
- drugi raz maglownice z nową listwą bo poprzednia miała nadal luzy,
- pompę wspomagania ( na regenerowaną )
- amortyzatory przód razem z gniazdami - amortyzatory miałem źle założone wcześniej i prawy był wylany a lewy stukał)
- geometria i zbieżność
- ze 3 razy ustawianie zbieżności,
- byłem na dwóch warsztatach i stacji diagnostycznej by sprawdzić luzy w zawieszeniu i wszystko jest niby ok,
- przedwczoraj pojechałem kolejny raz na zbieżność ale poprosiłem by tym razem dociążyli samochód według zaleceń BMW, ale sprzęt pokazał, że wszsytko jest ok i nie ma co ustawiać..
Zbieżność była ustawiana na dosyć dobrym sprzęcie HUNTER - o ile się nie mylę to chyba jest ustawianie zbieżności 3D.
Nadal jadąc na wprost kierownicę muszę mieć skręconą trochę w lewo...
Powoli brakuje mi już pomysłów co jeszcze sprawdzić/wymienić...
zmagam się już z tym od dłuższego czasu... mianowicie:
samochód jest nieprzewidywalny z jazdą na wprost i ma delikatne wibracje na kierownicy (nie podczas hamowania) ...
według chronologii wymieniłem:
- tuleje tylnej belki ( te cztery grube )
- maglownice na regenerowaną - bo stukała,
- wyważanie kół - (były niedoważone)
- drugi raz maglownice z nową listwą bo poprzednia miała nadal luzy,
- pompę wspomagania ( na regenerowaną )
- amortyzatory przód razem z gniazdami - amortyzatory miałem źle założone wcześniej i prawy był wylany a lewy stukał)
- geometria i zbieżność
- ze 3 razy ustawianie zbieżności,
- byłem na dwóch warsztatach i stacji diagnostycznej by sprawdzić luzy w zawieszeniu i wszystko jest niby ok,
- przedwczoraj pojechałem kolejny raz na zbieżność ale poprosiłem by tym razem dociążyli samochód według zaleceń BMW, ale sprzęt pokazał, że wszsytko jest ok i nie ma co ustawiać..
Zbieżność była ustawiana na dosyć dobrym sprzęcie HUNTER - o ile się nie mylę to chyba jest ustawianie zbieżności 3D.
Nadal jadąc na wprost kierownicę muszę mieć skręconą trochę w lewo...
Powoli brakuje mi już pomysłów co jeszcze sprawdzić/wymienić...