[E36] Wał korbowy w M40

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Eric
Zaawansowany forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 2008-07-30, 22:26
Lokalizacja: BMW TEAM KALISZ

[E36] Wał korbowy w M40

Post autor: Eric »

Orientuje się ktoś czy w silniku 1.6 M40 jest taki sam wał korbowy co w 1.8?
Ostatnio zmieniony 2008-08-04, 21:02 przez Eric, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
korona
Zaawansowany forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2007-10-20, 07:18
Lokalizacja: SRB

Post autor: korona »

Wały są różne, dlatego te silniki mają inne pojemności przy takiej samej średnicy cylindra
Eric
Zaawansowany forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 2008-07-30, 22:26
Lokalizacja: BMW TEAM KALISZ

Post autor: Eric »

Co byście polecili w przypadku stukającej panewki?
Zakupić dół silnika tak jak polecił mi mechanik czy raczej wymiana panewek ?
Jakby części od 1.6 pasowały to bym nie miał problemu :cry:
Te stuki powyżej 3tys/obr są już naprawdę denerwujące. Czasami mam chęć ją podkręcić wyżej ale z rozsądku rezygnuje z tej przyjemności.
Martin

Post autor: Martin »

chyba najlepiej będzie kupić dół silnika i przełożyć głowice z cała resztą od Twojej - no chyba że weźniesz odemnie to 1.6 ale to chyba ostateczność a może wsadzisz 318IS-TO BY BYŁO COŚ :wink:
no panowie co o tym wszystkim myślicie -co będzie bardziej opłacalne???????
ODPOWIEDZ