Strona 1 z 1

[E38] nielada problem m60b40

: 2015-02-03, 10:25
autor: Piotrek B5
witam,
szanowne grono mam pytanie bo juz zgłupiałem chodzi o nierówną pracę silnika 4,0 m60 membrama wymieniona, cewki ok, odma odetkana, a nadal żuca silnikiem i strasznie zasysa korek oleju. czy może to być spowodowane uszkodzonymi pierścieniami na tłokach? nierówna praca może i tak, ale zasysanie korka przez nieszczelne pierścienie? proszę o pomoc i rady nie mam juz pomysłów.

: 2015-02-03, 10:37
autor: Kamciooo
m60 lubi się delikatnie trząść na wolnych , zależy jak bardzo jest to u Ciebie odczuwalne ?
Skoro mowa o pierścieniach odczuwasz jakieś inne skutki tego takie jak spalanie oleju ? przy kapcanie na niebiesko,słaba moc?
W moim m60 też nie postawie monety na silniku tak jak robią to na youtubie :)

: 2015-02-03, 11:29
autor: Mystic888
Co znaczy doma odetkana? Wymieniona na nowa wraz z uszczelka? Podpinales pod kompa?

Moj M60 spokojnie przechodzil test monety.

: 2015-02-03, 11:59
autor: Piotrek B5
sprawdzono ciśnienie w cylindrach i cylindry po stronie prawej nie trzymają ciśnienia, prawdopodobnie pierścienie, albo zawory taką dostałem diagnozę przed chwilą. Niechce mi się wierzyć że tak uszkodzenie zaworów, albo pierścieni będzie zasysało mocno korek. Jak sądzicie?

: 2015-02-07, 11:33
autor: TDS-ik
U mnie przyczyną nie równej pracy były adaptacje z tym że ja mam M62, zdejmij pokrywę zaworów z prawej głowicy i zobacz może rozrząd jest luźny i przez to nie domyka zaworów z jednej strony.

: 2015-02-10, 13:05
autor: Piotrek B5
a idzie jeszcze naciągnąć ten łańcuch? nierozbierałem jeszcze nigdy v8 jak coś to oddam do naciągnięcia. czy samemu się to ogarnie? dobrze by było jak by nie trzeba było zmieniać motora. Bo remont kapitalny to już totalny koszt.

: 2015-02-11, 13:23
autor: TDS-ik
Trzeba wymienić rozrząd innej opcji nie ma chyba że po taniości to sam napinacz pod warunkiem że da jeszcze rade napiąć stary luźny łańcuch