zaswiecil sie check i sa dwa bledy p0171 p0174
zaswiecil sie check i sa dwa bledy p0171 p0174
co sie moglo podziac ze wywalilo mi te bledy co wymienic trzeba mial moze ktos taki przypadek P0174 P0171 2.2 benzyna/gaz
dolot szczelny guma nowa blad wywalilo po tym jak spuscilem z gazu zeszly troche obroty i sie check zapalil gaz mam taki http://www.ac.com.pl/pl/produkt/307/reduktor-ac-r01
http://www.ac.com.pl/pl/produkt/367/ac-w01
podjade do gazownika pogadam niech troche lepiej to wyreguluje
http://www.ac.com.pl/pl/produkt/367/ac-w01
podjade do gazownika pogadam niech troche lepiej to wyreguluje
No i widzisz trza było tak od razu istnieje podkreślam istnieje tylko taka możliwa diagnoza.
Grzałeś na bucie i system działał tylko na przepławce, odjąłeś gaz sondy weszły do regulacji i wykazały, że za mało paliwa po za zakresem regulacji sterownika ms43 i wywaliło błąd.
Na pewno masz te listy? Bo jak mnie pamięć mnie nie myli to nie występują one w opcji pojedyncze więc musiałbyś mieć założone 2x4 z czego 2 wtryski zaślepione?
Pokaż zdjęcia tej instalacji gazowej bo jestem ciekaw.
Btw domagaj się strojenia na korekty/afr co wymaga albo autostrady/hamowni jak tego nie chcą zrobić to szukaj kasy na nowy silnik
Oczywiście taka diagnoza może być prawdziwa tylko i wyłącznie wtedy gdy korekty długoterminowe dla dużego obciążenia są min na +10% (mniej więcej taką obstawiam wartość dla ciągłej jazdy na ubogo)
Grzałeś na bucie i system działał tylko na przepławce, odjąłeś gaz sondy weszły do regulacji i wykazały, że za mało paliwa po za zakresem regulacji sterownika ms43 i wywaliło błąd.
Na pewno masz te listy? Bo jak mnie pamięć mnie nie myli to nie występują one w opcji pojedyncze więc musiałbyś mieć założone 2x4 z czego 2 wtryski zaślepione?
Pokaż zdjęcia tej instalacji gazowej bo jestem ciekaw.
Btw domagaj się strojenia na korekty/afr co wymaga albo autostrady/hamowni jak tego nie chcą zrobić to szukaj kasy na nowy silnik
Oczywiście taka diagnoza może być prawdziwa tylko i wyłącznie wtedy gdy korekty długoterminowe dla dużego obciążenia są min na +10% (mniej więcej taką obstawiam wartość dla ciągłej jazdy na ubogo)
bylem u tego gazownika podpial kompa i pokazal mi te wartosci na poszczegolnych obrotach i faktycznie byly braki w zakresie 2900-3600 obr/min zsetroil na nowo instalacje +- 7% podniosl dawkowanie gazu mam troche pojezdzic powinno byc ok ale moim zdaniem jest za duza ta dawka bo z wolnych obr jak dodaje gwaltownie gazu to czuc szkubniecie czego przed regulacja/podniesieniem wartosci nie bylo
A jak ze świecami?U mnie jak auto kulało sie na jedynce na wolnych obrotach i depnałem mu gazu to go przydusiło i po chwili zaskokczył.Wymieniłem świece i jest okszyma90 pisze:gaz mam niecale 2 mies szkubniecie tzn na wolnych wciskam gaz to jest taka dziura ze silnik reaguje tak ze obroty minimalnie w dol potem dopiero gora podjade jeszcze raz do niego zeby ten dol poprawil a teraz korektte ustawien robil na postoju
[you] uważaj na przejeździe bo Mroziu jedzie