E46 316Ti N46 Muli na zimnym
E46 316Ti N46 Muli na zimnym
Witam. Mam pewien problem może ktoś byłby w stanie mi powiedzieć co jest nie tak. A więc gdy odpala samochód na zimnym silniku strasznie Muli wciskamy mu gaz a on nie chce chce przyspieszać dopiero jak wskazówka przejdzie za niebieskie pole zaczyna normalnie chodzić i przyspiesza. Nie wiem co jest nie tak. Żadnych błędów nie ma. Sonda lambda jest nowa bosch przepływka też jest nowa bosch(czytałem że to może być od przepływki ale wątpię żeby nowa przepływka z Boscha była uszkodzona. Na wolnych obrotach ma 9-13mg). Może ktoś spotkał się z podobnym problemem? Za pomoc byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Flar
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 224
- Rejestracja: 2013-09-24, 22:41
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Jeśli dobrze kojarzę to problem może być w wersji oprogramowania sterującego silnikiem. Musiał byś sprawdzić którą masz wersję.
Ja ostatnio u siebie ogarniałem podobny temat - N42 miały problemy z odpalaniem na starym sofcie. Po zmianie softu problem znikł, poza tym auto stało się żwawsze i pali ok 1l mniej.
Jak chcesz dam Ci namiar na dobry serwis, który programuje kompy.
Ja ostatnio u siebie ogarniałem podobny temat - N42 miały problemy z odpalaniem na starym sofcie. Po zmianie softu problem znikł, poza tym auto stało się żwawsze i pali ok 1l mniej.
Jak chcesz dam Ci namiar na dobry serwis, który programuje kompy.
Myślę że to raczej nie wina softu. Ponieważ jak założę stara przepływke to chodzi lepiej niż na tej nowej. Szkoda że nie mam znajomego z którym mógłby to podmienić. Bo nie mam ochoty znowu wywalić kasy na nową przepływke. Ta już raz oddałem na gwarancję ale niestety wydaje mi się że gość że sklepu nawet jej nie reklamowa bo jaka oddałem taka dostałem (zakurzona)
Jak odlacze przeplywke to wachaja sie obroty i przejade kawalek jakis i samochod gasnie odpalam i jak nie przegazuje to gasnie znowu. Sonda regulacyjna przed katem wymienilem na nowa Bosch ale podlacze kompa i zobacze co tam sie dzieje.
Jeszcze sie zapytam o jedna sprawe..mam olej 10w40 castrol moze taki byc czy zmienic na 5w30?
Jeszcze sie zapytam o jedna sprawe..mam olej 10w40 castrol moze taki byc czy zmienic na 5w30?
Tak sobie mysle..moze czujnik temperatury padl? Albo zle wartosci podaje i autko poprostu jezdzi na "ssaniu" ? Co o tym myslicie? Juz prawie wszystko sprawdzilem i nie mam pojecia co moze byc nie tak. Odma jakby byla zatkana to raczej na zimnym i na cieplym bylo by podobnie?
Gdzie w inpie sprawdze wartosci jakie podaje czujnik temperatury silnika?
Gdzie w inpie sprawdze wartosci jakie podaje czujnik temperatury silnika?
No juz szukalem.. i nic takiego nie ma. Zreszta autko ladnie trzyma obroty jak sie zagrzeje.. jest kilka mozliwosci..albo przeplywka(ori bosch nowa poszla na gwarancje) albo jakims cudem to przez odme a jak sie nagrzeje to nie wiem moze jakos sie udraznia troche. Ale jakk odkrece korek wlewu oleju to nie zasysa korka..nie przygasa wedlug mnie chodzi caly czas tak samo.