POMOCY Bmw e39 brak oleju

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
Boro
Zaawansowany forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2012-04-15, 16:27
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

POMOCY Bmw e39 brak oleju

Post autor: Boro »

Witam.
Panowie potrzebuje pomocy.
Moja betka 525i (2001r) bierze olej...
około 2l na 600km...
osobiście nie zauważyłem żeby kopciła albo żeby coś ciekło...
Jakieś znane problemy co może Jej dolegać :(
Z góry dziękuje za pomoc :bmw:
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab272906.gif[/img][/url]
Awatar użytkownika
marzok
Zaawansowany forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2014-04-27, 13:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: marzok »

Zalej ceramizer - to nie żart.
http://www.ceramizer.pl/content/view/30/42/

Poprawdzaj jeszcze czy nie masz wyciekow oleju z miski itp.
CHIPTUNING HAMOWNIA PODWOZIOWA BOSCH 698463776

https://www.facebook.com/gorillaelectronics/
Sędzia
Małopiszący
Posty: 3
Rejestracja: 2015-05-17, 14:08
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Sędzia »

No bez jaj ... zalewanie ceramizera to nie jest rozwiązanie.
Od kiedy masz takie zużycie oleju ? poszukaj informacji niektórzy mówią, że wymiana zapchanej odmy poprawia sytuację. Nie napisałeś na jakim oleju jeździsz.
Ja obstawiam, gumki zaworowe albo i pierścienie. Sprawdź kompresję jaką masz na tłokach.
I///M READY
Awatar użytkownika
Boro
Zaawansowany forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2012-04-15, 16:27
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Boro »

no bo coś komputer ześwirował ale oleju jeszcze jest wiec zobaczymy na ile starczy...
a jeżdżę na 5w30.
a zużycie jest takie od kad kupiłem auto ale chce się upewnić ile bierze i na ile ;)
ale na 600 km okolo litra spala ;/
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab272906.gif[/img][/url]
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

zrob test na kompresje silnika....zadnego ceramizera i innych moto doktorow - to nie polonez...kur za takie rady to powinno byc ostrzezenie...to tak jak by na forum dla lekarzy ktos napisal ze na bol glowy poleca masazer z zakupow mango

wymien odme jezeli kompresja wyjdzie dobrze....

olej nie znika - albo sie gdzies leje albo jest spalane...trzecie wyjscie to uszczelka pod glowica i wyciek do ukladu chlodzenia...trzebac szukac ( zerknij jeszcze na przewody od vanosa )

u mnie gdy znikal litr na 100 winnym okazal sie waz od vanosa...i brak jednej malej podkladeczki za 2 zl (metalowy uszczelniacz)
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
marzok
Zaawansowany forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2014-04-27, 13:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: marzok »

Sędzia pisze:No bez jaj ... zalewanie ceramizera to nie jest rozwiązanie.
Od kiedy masz takie zużycie oleju ? poszukaj informacji niektórzy mówią, że wymiana zapchanej odmy poprawia sytuację. Nie napisałeś na jakim oleju jeździsz.
Ja obstawiam, gumki zaworowe albo i pierścienie. Sprawdź kompresję jaką masz na tłokach.
Zgadzam się. Najważniejsze jest posprawdzanie wycieków.

Tak na spokojnie. Co jest złego w ceramizacji silnika?

Jeśli nie ma wycieków:

Przy okazji tescik. https://www.youtube.com/watch?v=iGLlMU46z64 :568:
Ostatnio zmieniony 2016-01-26, 08:13 przez marzok, łącznie zmieniany 1 raz.
CHIPTUNING HAMOWNIA PODWOZIOWA BOSCH 698463776

https://www.facebook.com/gorillaelectronics/
Awatar użytkownika
Mroziu
Zaawansowany forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2014-05-12, 07:47
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: Mroziu »

1 do 2 litrów na 600km?? Czy kolega nie dopisał Zera ??I powinno być 6tysi ?

To ja już byłem z szokowany że ja na 10tysi muszę zrobić dolewkę 1.5 do 2 litrów w zależności od jazdy :cool:

2 litry to już nie przelewki w Twoim wypadku :cry:

A co do ceramizera,testowałem go w Seacie Toeldo 1.9TD i powiem szczerze że różnicy w pracy nie żauważyłem,autko było juz troche wyeksploatowane 550tys
[you] uważaj na przejeździe bo Mroziu jedzie
Awatar użytkownika
Boro
Zaawansowany forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2012-04-15, 16:27
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Boro »

a czy macie jakieś namiary żeby sprawdzić kompresje??
albo jakiegoś mechanika co ogarnia temat i nie zeświruje z ceną... Bo słyszałem że lubią na tym w ci*la lecieć.
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab272906.gif[/img][/url]
Awatar użytkownika
marzok
Zaawansowany forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2014-04-27, 13:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: marzok »

Boro pisze:a czy macie jakieś namiary żeby sprawdzić kompresje??
albo jakiegoś mechanika co ogarnia temat i nie zeświruje z ceną... Bo słyszałem że lubią na tym w ci*la lecieć.
Z tego co pamietam to na hamowni ostatnio wyszla CI seria.

Co do ceramizera silnik zauwazalnie ciszej pracuje na wolnych obrotach, szczególnie na zimnym silniku.
CHIPTUNING HAMOWNIA PODWOZIOWA BOSCH 698463776

https://www.facebook.com/gorillaelectronics/
Awatar użytkownika
Boro
Zaawansowany forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2012-04-15, 16:27
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Boro »

Panowie zauważyłem że auto na zimnym silniki kręcąc 2tysie obrotów puszcza dymniaka-olejniaka...
na silniku rozgrzanym przy 6tysiach ani sladu po oleju...
Wniosek? Żre na zimnym jak żona karte po wypłacie :D :bmw:
Jakieś podpowiedzi co zrobić?
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab272906.gif[/img][/url]
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Uszczelniacze albo pierścienie na tłokach.
Zrób test olejowy to będziesz wiedział czy to pierścienie.

Co do ceramizera polecam dostaniecie +100% ceny od mechanika jak będzie czyścił silnik z tego synu.
Awatar użytkownika
Boro
Zaawansowany forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2012-04-15, 16:27
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Boro »

Ceramizerów nie chcę.
Jak zrobić test olejowy? nie orientuje się w tym wcale, i czy drogie koszta naprawy ? nie wiem na co się mam przygotować:D
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab272906.gif[/img][/url]
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Uszczelniacze tanio bo nawet głowicy nie trzeba demontować. Pierścienie to demontaż i rozbiórka silnika. Więc wszystko może wyjść łańcuchy, pompa oleju, napinacze itp.

Test olejowy na internecie znajdziesz dokładną procedurę.
ODPOWIEDZ