[E39] Swap hamulców

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Kleszcz
Przyjaciel klubu
Posty: 569
Rejestracja: 2015-07-22, 14:21
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

[E39] Swap hamulców

Post autor: Kleszcz »

Witam.Szukałem,czytałem itd. na temat swapa hamulców.Sam do końca nie wiem jaki zestaw zamontować,tzn. z polifta 3.0d czy może z 4.4? Czy dużo jest przeróbek z taką zmianą i co konkretnie oprócz zacisków jest potrzebne?Z góry dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
Ciapek540
Zaawansowany forumowicz
Posty: 442
Rejestracja: 2014-10-06, 14:15
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Ciapek540 »

W e39 540i przednie tarcze mają wymiar 324/30mm, tył ma 298/20mm. Do swapu potrzebujesz komplet zacisków + jarzma. Oczywiście do tego nowe większe tarcze i klocki :)
^^
Kleszcz
Przyjaciel klubu
Posty: 569
Rejestracja: 2015-07-22, 14:21
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Kleszcz »

Tarcze i klocki to była oczywista oczywistość.Czyli tylko jarzma i zaciski i rozumiem że to wszystko.Tył chyba narazie zostawie bo w serii mam 298mm.Przód trochę mniejszy 296mm.
Awatar użytkownika
Ciapek540
Zaawansowany forumowicz
Posty: 442
Rejestracja: 2014-10-06, 14:15
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Ciapek540 »

Tak, tylko zaciski i jarzma :) Tarcze i klocki polecam Textar, lub Zimmermann Sport :)
^^
Kleszcz
Przyjaciel klubu
Posty: 569
Rejestracja: 2015-07-22, 14:21
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Kleszcz »

Ok.Wielkie dzięki za info.Będe teraz szukał zacisków itd.Co do tarcz i klocków jakiś czas temu wymieniłem komplet tył i przód z ATE i ogólnie jestem zadowolony.W orginale montowali chyba Textary.Najpierw szukam zestawu zacisków.Jeszcze raz dziena i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
marzok
Zaawansowany forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2014-04-27, 13:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: marzok »

Ciapek540 pisze:Tak, tylko zaciski i jarzma :) Tarcze i klocki polecam Textar, lub Zimmermann Sport :)
textar jest OK :) nie piszczy itd
CHIPTUNING HAMOWNIA PODWOZIOWA BOSCH 698463776

https://www.facebook.com/gorillaelectronics/
Mariuszo86
Zaawansowany forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: Mariuszo86 »

Ja mam Zimermann zwykłe i są ok nic się nie dzieje, a zrobione już 23 tys km.

Jak byś chciał to mam jeden komplet zacisków od 4.4, miałem to robić u siebie ale zrezygnowałem bo auto na już potrzebowałem i leżą mi bezużyteczne, a szkoda nowiutkie tarcze i klocki wywalać. Zaciski mam na przód od 4.4 a na tył są od 3.0 Jak coś to dzwoń 513 016 764 rzadko na forum jestem ze względu na brak czasu.
" .... i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony, spytał o nasze zarobki - usiadł i zapłakał.. "
Obrazek
Kleszcz
Przyjaciel klubu
Posty: 569
Rejestracja: 2015-07-22, 14:21
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Kleszcz »

Zaciski z jarzmem dotarły i są już po regeneracji.Dotarły również nowe tarcze,klocki i czujnik zużycia.Na dniach będzie wszystko montowane.Będę miał dojście do kompa postaram się wrzucić fotki.Wpadł mi jeszcze pomysł czy przy okazji nie wymienić przewodów hamulcowych na stalowy oplot no i przy okazji płyn.Co polecacie odnośnie przewodów i płynu?Dzięki za wszelkie info itd.Pozdrawiam
http://i67.tinypic.com/14xjlhy.jpg
[/img]
http://i65.tinypic.com/105ebts.jpg
[/img]
http://i65.tinypic.com/24nl7pk.jpg
[/img]
Przewody zakupione z firmy HEL.Płyn również już mam ori DOT4 z Bmw.
Z powodu braku czasu montaż w maju :razz:
Wszystkim dzięki za pomoc.
Temat do zamknięcia.
ODPOWIEDZ