drążki kierownicze przyczyną drżenia kierownicy?E36 Compi
: 2016-11-10, 17:12
Witam,
mam problem z drganiami kierownicy
była już wymiana tulei wahacza przód, geometria, zmiana kół, ostatnio wymiana kpl sworzni na wahaczu..
ale nadal drżenia kierownicy nie ustały..
do rzeczy...
Panowie w stycznie 2015 wymieniałem końcówki drążków kierownicy..
https://czescidobmw.pl/partscatalogue/w ... 39313.aspx?
+zrobienie zbieżności..
od tego czasu, miałem przekręconą kierownicę lekko w prawo i auto ściąga na prawo..
ten mechanik kto ścierwo już do niego nie wrócę, ale ja nie o tym..
już nawet mógłbym te objawy zaakceptować, gdyby nie to że od może pół roku zaczęło trząść mi kierownicą, a od jakiegoś czasu tak że powyżej 80km/h nie pojedziesz..
tak jak mówiłem na początku wymieniłem już kilka rzeczy ale nie dało skutku..
WIĘC MAM PYTANIE...
czy błędem była wymiana samych końcówek zamiast całych drążków kierowniczych?
https://czescidobmw.pl/partscatalogue/w ... 39315.aspx?
i ogólnie czy w obecnej sytuacji mam do wymiany ogólnie drążki kierownicze?
no bo jaka inna przyczyna no??!
ja już nie mam siły Panowie, wydałem dużo kasy a nadal boje się tym autem jeździć.
Jeszcze sobie przypomniałem, dodatkowo na postoju, ruszając kierownicą lewo prawo słyszę takie głuche stuki z pod silnika.
niedawno byłem na stacji diagnostycznej, ale tylko wykrył te sworznie..myślałem że to to..ale nie nadal trzęsie.
przeczytałem artykuł, który potwierdza moje przypuszczenia że powinienem wymienić CAŁE DRĄŻKI..nie tylko końcówki..
(dla chętnych)
http://www.iparts.pl/artykuly/koncowki- ... ia,34.html
Proszę o pomoc..
Pozdro
mam problem z drganiami kierownicy
była już wymiana tulei wahacza przód, geometria, zmiana kół, ostatnio wymiana kpl sworzni na wahaczu..
ale nadal drżenia kierownicy nie ustały..
do rzeczy...
Panowie w stycznie 2015 wymieniałem końcówki drążków kierownicy..
https://czescidobmw.pl/partscatalogue/w ... 39313.aspx?
+zrobienie zbieżności..
od tego czasu, miałem przekręconą kierownicę lekko w prawo i auto ściąga na prawo..
ten mechanik kto ścierwo już do niego nie wrócę, ale ja nie o tym..
już nawet mógłbym te objawy zaakceptować, gdyby nie to że od może pół roku zaczęło trząść mi kierownicą, a od jakiegoś czasu tak że powyżej 80km/h nie pojedziesz..
tak jak mówiłem na początku wymieniłem już kilka rzeczy ale nie dało skutku..
WIĘC MAM PYTANIE...
czy błędem była wymiana samych końcówek zamiast całych drążków kierowniczych?
https://czescidobmw.pl/partscatalogue/w ... 39315.aspx?
i ogólnie czy w obecnej sytuacji mam do wymiany ogólnie drążki kierownicze?
no bo jaka inna przyczyna no??!
ja już nie mam siły Panowie, wydałem dużo kasy a nadal boje się tym autem jeździć.
Jeszcze sobie przypomniałem, dodatkowo na postoju, ruszając kierownicą lewo prawo słyszę takie głuche stuki z pod silnika.
niedawno byłem na stacji diagnostycznej, ale tylko wykrył te sworznie..myślałem że to to..ale nie nadal trzęsie.
przeczytałem artykuł, który potwierdza moje przypuszczenia że powinienem wymienić CAŁE DRĄŻKI..nie tylko końcówki..
(dla chętnych)
http://www.iparts.pl/artykuly/koncowki- ... ia,34.html
Proszę o pomoc..
Pozdro