A więc oddałem moje bmw do mechanika na wymianę tulei była wybita tuleja nr 4 znajdująca się w siedzeniu 17.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Kazałem wymienić oczywiście też tuleje 3 i 2.
Koleś wszystko powymieniał i co powiedział że potrzebuje nowy wahacz bo tuleja 7 wyjechała z wahacza podczas jazdy próbnej bo dziura w wahaczu jest zużyta jak to określił wybita. Co niby miało ją wybić?? jak tulejka jest gumowo aluminiowa a wahacz stalowy?? Byłem na kanale i widziałem że fakt są nowe części i że faktycznie ta tuleja wyjechała z wahacza. Co jest grane czy koleś mi ściemnia czy faktycznie ma racje??? Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem?? Robił mi też drugą stronę profilaktycznie i ta jest wszytko ok zrobione...
A więc dziś będe się starał rozwiązać problem Krzysiek mi podpowiedział że to wina tuleji i że najlepsze są z febiego. Więc dziś kupie tuleje i zabiore się za to.
[E36] Tuleje wahacza tył wymiana problem.
wiesz, moze byc tak ze w skutek wielokrotengo wymieniania i wybijania tych tulei otwor na nia jest juz minimalnie wiekszy niz nominal i wprasowana tuleja po prostu nie siedzi na ciasna na swoim miejscu. Jezeli faktycznie tak jest to chyba trzeba wymienic caly wachacz, choc widzialem agentow ktorzy obspawywali tuleje
Tuleja Febi wchodzi na ciasno. Na poczatku kupilem jakas podrobke i byla lipa. Tuleja tez mi wyjechala. Kupilem Febi i bylo ok. Bez klejenia. Ta tuleja jest na ciasno wiec nie moze sie wyrobic bo ona sie nie rusza. A jesli na wahaczu byla tulej z kolnierzem to znaczy ze byla jeszcze oryginalna od nowosci.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE