[E36] Dziwne drgania kierownicy

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
arass
Zaawansowany forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2008-06-15, 12:58
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

[E36] Dziwne drgania kierownicy

Post autor: arass »

Witam!

Ostatnio wymieniałem wahacz przedni lewy z powodu krawężnika, kupiłem używany, mechanik powiedział że tylko to było uszkodzone, jednak po wymianie podczas hamowania z większych prędkości kierownica mi drga, również gdy mocno wcisnę pedał hamulca, przy mniejszej prędkości czuje dziwny 'przeskok' z przodu, nie wiem dokładnie jak to opisać, co może być powodem ?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

a moze krzywe tarcze masz? Moze zbiesznosc zla? Ustwiales cos po tym zabiegu?
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
arass
Zaawansowany forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2008-06-15, 12:58
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: arass »

Przed wymianą wahacza było wszystko ok, zbieżność ustawiałem ok 3 miesiące temu
pawel-e34
Zaawansowany forumowicz
Posty: 169
Rejestracja: 2008-10-03, 15:38
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: pawel-e34 »

skoro wahacz sie pokrzywił to równie dobrze inne elementy podwozia mogly ulec uszkodzeniu i niekoniecznie można t zauważyć bez rozbierania. W mojej e34 mam podobny problem kierownica drga przy hamowaniu i niesamowice cos sie tlucze gdy jade po nierównej drodze. Na stacji diagnostycznej powiedzieli mi że wszystko jest ok. W ten weekend bede rozbierał każdy element i sprawdzał każdą gałke, swożeń, itp., itd.
Awatar użytkownika
franz3xxi
Maniak forumowy
Posty: 2175
Rejestracja: 2007-02-18, 16:20
Lokalizacja: Pszów

Post autor: franz3xxi »

napewno zapomniał mechanik czegoś dokręcić :) :bmw:
Obrazek
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

u mnie w 325 przetaczalem tarcze i piasty bo mialy odchylke i bylo git pojezdzilem troche (szybko) i znowu sie tarcza skrzywila (zacisk chodzi lekko )wiec znowu mnie czeka toczenie albo wymiana niestety tak juz jest jak sie grzeje hamulce :mrgreen:
LUCKY
Zaawansowany forumowicz
Posty: 323
Rejestracja: 2008-08-14, 13:08
Lokalizacja: Racibórz/Czestochowa

Post autor: LUCKY »

u siebie mam cos podobnego przy predkosci 60-70 drgania kierownicy i pozniej miedzy 120 a 130 przy wiekszych predkosciach tego juz nie rowniez przy hamowaniu sa drgania w srode bede mial kompletny zestaw naprawczy tj. tuleje i sworznie na caly przod jak i gumy usztywniajace stabilizator ...na poczatku myslalem ze cos jest nie tak z opona lub zle wywazone kola lecz to nie bylo to i dlatego tez wymienie te elementy moze u ciebie jest to samo
Silnik jest Bogiem , prędkość nałogiem , turbo podstawą a nitro zabawą
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Mialem to samo, wymieniłem tarcze, krzywe tarcze i już kierownica nie wibruje...
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
bociek

Post autor: bociek »

tez takie cos mailem wymienilem amorki wachacze i wszytkie lepemnty gumowo metalowe. Dopiero po wymianie swozni przeslalo mi telepac kierownica.
Pablo

Post autor: Pablo »

mialem to samo wymienilem tarcze bo juz sie konczyly i o ponad polowe mniej telepało jak wywazylem kola to wszystko ustalo
Awatar użytkownika
arass
Zaawansowany forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2008-06-15, 12:58
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: arass »

Na początek zrobię coś ze stukami na nierównościach, potem wymienię sworznie i zobaczę co dalej
Martin

Post autor: Martin »

mam podobną sytuacje tylko że kiera wibruje przy większych prędkościach tylko w trakcie lekkiego chamowania a jak mocniej zachamuje to ustaje :???:
bociek

Post autor: bociek »

Martin zobacz sworznie czy sie nie koncza mi tez kiera mocno drgala przy mniej wiecje 90-100km/h
LUCKY
Zaawansowany forumowicz
Posty: 323
Rejestracja: 2008-08-14, 13:08
Lokalizacja: Racibórz/Czestochowa

Post autor: LUCKY »

wracajac do tego tematu mialem drgania przy 60-80 i 110-130 wymienilem tuleje sworznie i gumy usztywniajace stabilizator w ostatnia sobote bylem w polsce ustawilem zbieznosc wymienilem opony na nowe i dalej mam te same drgania w ten weekend wymienie tarcze...jesli nie ustapia te drgania co mogloby byc jeszcze tego powodem?? pozatym mam dziwne stuki jakby z walu z tymze podpora walu jest nowa :(
Silnik jest Bogiem , prędkość nałogiem , turbo podstawą a nitro zabawą
Awatar użytkownika
arass
Zaawansowany forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2008-06-15, 12:58
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: arass »

Wydaje mi się że jeśli miały by być to tarcze to drgania zaczynały by się tylko przy hamowaniu, mi drgania podczas jazdy ustały ponieważ miałem za mało powietrza w jednym kole zostały mi do wymiany tarcze :)
ODPOWIEDZ