[Exx] "wyciąganie" wgniotów

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
Przygoda
Maniak forumowy
Posty: 3297
Rejestracja: 2007-07-01, 21:58
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

[Exx] "wyciąganie" wgniotów

Post autor: Przygoda »

Ostatnio zmieniony 2008-11-06, 23:33 przez Przygoda, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i :)
darcyn
Zaawansowany forumowicz
Posty: 390
Rejestracja: 2008-09-11, 15:45
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: darcyn »

dobre. szkoda że to na niepomalowanych drzwiach zrobił.

jedna wgniotka po gradobiciu to 25zl, ciekawe czy to taki sposób stosują...
Aurel
Zaawansowany forumowicz
Posty: 612
Rejestracja: 2007-10-30, 19:43
Lokalizacja: Bluszczów

Post autor: Aurel »

przejrzałem dużo polskich stron(forum) na ten temat i z tego wynikło ze chyba prawie nikomu sie to nie udało! ale to chyba skuli tego ze nie można kupić u nas bardzo takiego dwutlenku węgla o tak niskiej temp. najniższą temp niby miał tzw suchy lód (nie jestem pewny) i dawał coś ok -70-80 st. C ale po zastosowaniu tego efektu nie było :/
Awatar użytkownika
Przygoda
Maniak forumowy
Posty: 3297
Rejestracja: 2007-07-01, 21:58
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Przygoda »

sprezonego powietrza jest pelno ;)
http://allegro.pl/search.php?sg=0&strin ... +powietrze


Aurel Tobie chodzi o ten lod w spreju? ten co uzywaja masazysci podczas meczow pilki noznej
Obrazek

było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i :)
Aurel
Zaawansowany forumowicz
Posty: 612
Rejestracja: 2007-10-30, 19:43
Lokalizacja: Bluszczów

Post autor: Aurel »

no ten lód w spreyu też !! za niska temperatura poprostu! czytałem o tym na jakims innym forum bmw ze sie to nie spisywało !
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

za niska czy za wysoka? :P
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Admin
Site Admin
Posty: 1275
Rejestracja: 2007-02-20, 18:51

Post autor: Admin »

prawda jest taka ze na rynek amerykanski sa ciensze blachy w tych samochodach w EU trzeba jeszcze taka przyssawke jak by przykleic cieplym klejem i powolitku po lekku takim wybijakiem przykreconym do tej przyzsawki prostowac blache, przy okazji swieci sie taka jakas specjalna lampa zeby bylo widac czy jest prosto, jest jeszcze jeden haczyk, ta operacja uda sie tylko i wylacznie jezeli nie ma ubytku lakieru

bylem u lakiernika i pokazal mi ten sprzet, to jest tak samo zimne jak np pojemnik ze sprezonym powietrzem do czyszczenia kompów do góry nogami.
Awatar użytkownika
Kons18
Zaawansowany forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 2008-06-25, 14:45
Lokalizacja: Czernica

Post autor: Kons18 »

Powiem tak: temat na czasie,w piątek ktoś przywalił mi na parkingu jakimś większym autem,ale tak nieszczęśliwie ze w samą góre tylnej klapy(sedan) i jej załamanie-wiadomo-blacha tam najgrubsza.O tej metodzie dowiedziałem sie już dawno i postanowiłem spróbować.Powiem tak: nie wierze że koleś na tym filmie grzał tylko minute,albo miał jakąś nieziemską szuszarkę.Ja grzałem dwoma około 10 minut i wydawało mi się jeszcze mało!Wgniecenie po części zminimalizowało się,ale na zagięciu nie chce się poddać.Próbowałem kilkakrotnie i nici.Za każdym razem cos pójdzie ale nie do końca.Po drugie sprężone powietrze do komputerów to chyba ciekły azot a nie karbon?W takim razie gdzie dostać karbon jak na filmie?I na koniec takie pytanie:czy klapa w e36 sedan jest jakoś rozbieralna od środka?Muszę to jakoś klepnąć,dlatego pytam.
Przedni napęd jet dla...dziewczynek...
ODPOWIEDZ