Strona 1 z 1

[Exx] "wyciąganie" wgniotów

: 2008-11-06, 23:27
autor: Przygoda

: 2008-11-07, 08:10
autor: darcyn
dobre. szkoda że to na niepomalowanych drzwiach zrobił.

jedna wgniotka po gradobiciu to 25zl, ciekawe czy to taki sposób stosują...

: 2008-11-07, 08:19
autor: Aurel
przejrzałem dużo polskich stron(forum) na ten temat i z tego wynikło ze chyba prawie nikomu sie to nie udało! ale to chyba skuli tego ze nie można kupić u nas bardzo takiego dwutlenku węgla o tak niskiej temp. najniższą temp niby miał tzw suchy lód (nie jestem pewny) i dawał coś ok -70-80 st. C ale po zastosowaniu tego efektu nie było :/

: 2008-11-07, 14:11
autor: Przygoda
sprezonego powietrza jest pelno ;)
http://allegro.pl/search.php?sg=0&strin ... +powietrze


Aurel Tobie chodzi o ten lod w spreju? ten co uzywaja masazysci podczas meczow pilki noznej

: 2008-11-09, 05:55
autor: Aurel
no ten lód w spreyu też !! za niska temperatura poprostu! czytałem o tym na jakims innym forum bmw ze sie to nie spisywało !

: 2008-11-09, 08:10
autor: Krzys
za niska czy za wysoka? :P

: 2008-11-09, 11:10
autor: Admin
prawda jest taka ze na rynek amerykanski sa ciensze blachy w tych samochodach w EU trzeba jeszcze taka przyssawke jak by przykleic cieplym klejem i powolitku po lekku takim wybijakiem przykreconym do tej przyzsawki prostowac blache, przy okazji swieci sie taka jakas specjalna lampa zeby bylo widac czy jest prosto, jest jeszcze jeden haczyk, ta operacja uda sie tylko i wylacznie jezeli nie ma ubytku lakieru

bylem u lakiernika i pokazal mi ten sprzet, to jest tak samo zimne jak np pojemnik ze sprezonym powietrzem do czyszczenia kompów do góry nogami.

: 2008-11-09, 13:05
autor: Kons18
Powiem tak: temat na czasie,w piątek ktoś przywalił mi na parkingu jakimś większym autem,ale tak nieszczęśliwie ze w samą góre tylnej klapy(sedan) i jej załamanie-wiadomo-blacha tam najgrubsza.O tej metodzie dowiedziałem sie już dawno i postanowiłem spróbować.Powiem tak: nie wierze że koleś na tym filmie grzał tylko minute,albo miał jakąś nieziemską szuszarkę.Ja grzałem dwoma około 10 minut i wydawało mi się jeszcze mało!Wgniecenie po części zminimalizowało się,ale na zagięciu nie chce się poddać.Próbowałem kilkakrotnie i nici.Za każdym razem cos pójdzie ale nie do końca.Po drugie sprężone powietrze do komputerów to chyba ciekły azot a nie karbon?W takim razie gdzie dostać karbon jak na filmie?I na koniec takie pytanie:czy klapa w e36 sedan jest jakoś rozbieralna od środka?Muszę to jakoś klepnąć,dlatego pytam.