Witam (korona) napisałeś tak Do swapa z M40 na M43 potrzebujesz:
silnik z kolektorami, przepustnicą, kompletną wiązką, sterownik silnika, cewkę zapłonową, gumę do przepustnicy, alternator, listwę z wtryskami (same wtryski pasują ale inna jest listwa).
Zostaje: chłodnica, skrzynia, łapy, sprzęgło, wisco, rozrusznik, przepływomierz
Moje pytanie jest następujące mam m40 a chce zamontować m43 oczywiście kompletny z okablowaniem i cewkę zapłonową , i dowiedziałem się że podobno trzeba wymienić całą instalacje bezpieczniki i pod konsolą z góry dziękuje
[ Dodano: 7 Listopad 2011, 17:20 ]
Witam byłem dziś u mechaników w sprawie tych silników i jeden mówi ze się nie da a drugi że 5 dni musi mieć auto ,i muszę mieć instalacje całą konsole bo podobno silnik nie odpali i koszt takiej operacji to 5 tysięcy to wychodzi 1000 na dzień
,a ja chciałem wymienić tylko silniki z m40 na m43 oczywiście z całym osprzętem . POMÓ¯CIE PROSZę CO DOKŁADNIE TRZEBA ZROBIć, I CO POTRZEBA ¯EBY WYMIENIć ODPALIć I JECHAć