Strona 1 z 2
[E36] SWAP 1.8 na 2.0
: 2009-03-29, 11:44
autor: Eric
Trafiła mi się okazja i robie Swapik na 2.0
Pytanie moje jest takie:
Co trzeba wymienić a z czym można poczekać i da się bez tego jeździć przez jakiś czas?
I co to jest EWS?
: 2009-03-29, 11:45
autor: Paffcio
a nie lepiej na wiecej swapowac, bo to marny swap a kupe kasy ?
: 2009-03-29, 11:49
autor: Pablo
Eric pisze:Trafiła mi się okazja i robie Swapik na 2.0
zalezy jaka to okazja bo czasem naprawde warto dołozyc te powiedzmy 500zł i wsadzic 2.5 w spalaniu nawet lepeij wychodzi 2.5 niz 2.0 a masz duzo wiekszy zapas mocy a co do swapu to masz te same koszty praktycznie w 2.0 a 2.5
: 2009-03-29, 11:51
autor: Eric
facet daje mi silnik z osprzętem , skrzynią , wiązką elektryczną, dyfer wszystko za 800 zł
: 2009-03-29, 11:52
autor: Paffcio
plus koszty swapowania
: 2009-03-29, 12:02
autor: Eric
Paffcio pisze:plus koszty swapowania
NO tak ale to już drugorzedna sprawa
Panewa mi stuka i miałem tylko wymienić silnik na taki sam ale ale skoro praktycznie za tą samą cene mam 6 garków z kilkoma częściam to chyba warto. Brat widział jak ten silniczek jeżdzi w aucie i mówił że cukierek.
2.5 też bym chętnie wziął ale takiej oferty raczej nie znajde
: 2009-03-29, 12:05
autor: Pablo
Eric pisze:wszystko za 800 zł
jezeli i tak miales robic czy tam wymieniac swoje 1.8 a to amsz za te pieniadze to w sumei niema sie nad czym zastanawiac pod warunkiem ze jest to M50
: 2009-03-29, 12:05
autor: Paffcio
poszukaj bo pozniej bedziesz zalowal, koszty te same
a wg mnie to slaby swap, jak swapowac to na cos wiekszego 2.5 i wyzej
: 2009-03-29, 12:07
autor: Pablo
Paffcio pisze:poszukaj bo pozniej bedziesz zalowal, koszty te same
a wg mnie to slaby swap, jak swapowac to na cos wiekszego 2.5 i wyzej
za te pienaidze i tak nie znajdzie innego zestawu chocby nie wiem co a jak pisał ERIC to swap dlatego ze i tak mial swoj motor robic wiec poco ładowac sie w koszta z 1.8 jak za te same pieniadze mozna miec 2.0
: 2009-03-29, 12:10
autor: Paffcio
ale mozna pare zlotych dolozyc i bedzie wiecej jak 2.0
: 2009-03-29, 12:16
autor: Eric
Zbytnio mi nie zależy na mocy itd. Po prostu chcę mieć samochód sprawny mechanicznie jakby nie ta cena to bym się w to nie bawił i wsadzilbym 1.8 i ogólnie by mnie to za dużo nie wyniosło ale skoro mogę mieć 6 garkow to czemu nie. Podobno BMW zaczyna się od 6 garków. Kumpel ma takie zdrowe 2.0 że niektóre 2.5 wymiękają więc nie będę się zastanawiał czy nie poszukać 2.5 tylko zostanę przy 2.0( nie jestem pazerny
Jeśli byśmy mogli wrócić do moich pytań zadanych na początku tematu i ktoś byłby tak miły podzielić się swoją wiedzą byłbym wdzęczny
: 2009-03-29, 19:36
autor: Paffcio
sorki za OT
: 2009-03-29, 19:50
autor: ///Martucha
Jak jest mus wymiany silnika to fajnie wymienic już od razu na 6 garów
tym bardziej, że (jak twierdzisz) silnik jest sprawny. Jak masz silnik, skrzynkę i osprzęt to jedynie wahacze z tyłu wymienic i tarcze wsadzic. Chyba, że masz is'a to problem odpada.
EWS coś mi się kojarzy, że spręża stacyjkę z silnikiem, ale pewna nie jestem.
: 2009-03-29, 19:57
autor: Aurel
Eric pisze:facet daje mi silnik z osprzętem , skrzynią , wiązką elektryczną, dyfer wszystko za 800 zł
do tego musisz mieć jeszcze wał bo z 1.8 nie będzie prawdopodobnie pasował! niewiem czy chłodnicy nie będziesz musiał zmienić na większą. Do tego zawieszenie 6 cyl. i tarcze na tył jak chcesz komplet i chyba wszystko(jak będziesz szaleć to może Ci ich braknąć
EWS to imobilajzer! chyba niczego nie pominąłem
z jakiego roku to masz silnik ?
: 2009-03-29, 20:26
autor: Eric
nie wiem który rok. Chyba coś koło200tys przebiegu
Facet wymienia na 2.5