Strona 1 z 2

[E36] SWAP 1.8 na 2.0

: 2009-03-29, 11:44
autor: Eric
Trafiła mi się okazja i robie Swapik na 2.0
Pytanie moje jest takie:
Co trzeba wymienić a z czym można poczekać i da się bez tego jeździć przez jakiś czas?
I co to jest EWS?

: 2009-03-29, 11:45
autor: Paffcio
a nie lepiej na wiecej swapowac, bo to marny swap a kupe kasy ? :bmw:

: 2009-03-29, 11:49
autor: Pablo
Eric pisze:Trafiła mi się okazja i robie Swapik na 2.0
zalezy jaka to okazja bo czasem naprawde warto dołozyc te powiedzmy 500zł i wsadzic 2.5 w spalaniu nawet lepeij wychodzi 2.5 niz 2.0 a masz duzo wiekszy zapas mocy a co do swapu to masz te same koszty praktycznie w 2.0 a 2.5

: 2009-03-29, 11:51
autor: Eric
facet daje mi silnik z osprzętem , skrzynią , wiązką elektryczną, dyfer wszystko za 800 zł

: 2009-03-29, 11:52
autor: Paffcio
plus koszty swapowania

: 2009-03-29, 12:02
autor: Eric
Paffcio pisze:plus koszty swapowania
NO tak ale to już drugorzedna sprawa :grin:
Panewa mi stuka i miałem tylko wymienić silnik na taki sam ale ale skoro praktycznie za tą samą cene mam 6 garków z kilkoma częściam to chyba warto. Brat widział jak ten silniczek jeżdzi w aucie i mówił że cukierek.
2.5 też bym chętnie wziął ale takiej oferty raczej nie znajde

: 2009-03-29, 12:05
autor: Pablo
Eric pisze:wszystko za 800 zł
jezeli i tak miales robic czy tam wymieniac swoje 1.8 a to amsz za te pieniadze to w sumei niema sie nad czym zastanawiac pod warunkiem ze jest to M50

: 2009-03-29, 12:05
autor: Paffcio
poszukaj bo pozniej bedziesz zalowal, koszty te same :bmw:
a wg mnie to slaby swap, jak swapowac to na cos wiekszego 2.5 i wyzej :bmw:

: 2009-03-29, 12:07
autor: Pablo
Paffcio pisze:poszukaj bo pozniej bedziesz zalowal, koszty te same :bmw:
a wg mnie to slaby swap, jak swapowac to na cos wiekszego 2.5 i wyzej :bmw:
za te pienaidze i tak nie znajdzie innego zestawu chocby nie wiem co a jak pisał ERIC to swap dlatego ze i tak mial swoj motor robic wiec poco ładowac sie w koszta z 1.8 jak za te same pieniadze mozna miec 2.0

: 2009-03-29, 12:10
autor: Paffcio
ale mozna pare zlotych dolozyc i bedzie wiecej jak 2.0 :bmw:

: 2009-03-29, 12:16
autor: Eric
Zbytnio mi nie zależy na mocy itd. Po prostu chcę mieć samochód sprawny mechanicznie jakby nie ta cena to bym się w to nie bawił i wsadzilbym 1.8 i ogólnie by mnie to za dużo nie wyniosło ale skoro mogę mieć 6 garkow to czemu nie. Podobno BMW zaczyna się od 6 garków. Kumpel ma takie zdrowe 2.0 że niektóre 2.5 wymiękają więc nie będę się zastanawiał czy nie poszukać 2.5 tylko zostanę przy 2.0( nie jestem pazerny :wink:
Jeśli byśmy mogli wrócić do moich pytań zadanych na początku tematu i ktoś byłby tak miły podzielić się swoją wiedzą byłbym wdzęczny :grin:

: 2009-03-29, 19:36
autor: Paffcio
sorki za OT :bmw:

: 2009-03-29, 19:50
autor: ///Martucha
Jak jest mus wymiany silnika to fajnie wymienic już od razu na 6 garów :) tym bardziej, że (jak twierdzisz) silnik jest sprawny. Jak masz silnik, skrzynkę i osprzęt to jedynie wahacze z tyłu wymienic i tarcze wsadzic. Chyba, że masz is'a to problem odpada.

EWS coś mi się kojarzy, że spręża stacyjkę z silnikiem, ale pewna nie jestem.

: 2009-03-29, 19:57
autor: Aurel
Eric pisze:facet daje mi silnik z osprzętem , skrzynią , wiązką elektryczną, dyfer wszystko za 800 zł
do tego musisz mieć jeszcze wał bo z 1.8 nie będzie prawdopodobnie pasował! niewiem czy chłodnicy nie będziesz musiał zmienić na większą. Do tego zawieszenie 6 cyl. i tarcze na tył jak chcesz komplet i chyba wszystko(jak będziesz szaleć to może Ci ich braknąć :razz:
EWS to imobilajzer! chyba niczego nie pominąłem :wink: z jakiego roku to masz silnik ?

: 2009-03-29, 20:26
autor: Eric
nie wiem który rok. Chyba coś koło200tys przebiegu
Facet wymienia na 2.5