Strona 1 z 1

[E36] Problem nr1 głowica

: 2009-07-01, 13:35
autor: Grzesio
Witam , w utku ktore kupilem zakladalem ze byl alek epsoty lecz to chyba glowica , po pierwsze chyba w ogole nie byla przykrecowana pokrywa pod ktora znajduje sie walek bo : sa 3 szpilki na ktore sie nakrece nakretki i 5 srubek ktore polowie maj wytartygwint i lekko sie trzymaja , i do tego niektore sriubki to 11 a niektore 10 ;/ czy to normlane , po sciagnieciu pokrywy fakt faktem walek ytarty ma 2-3 lezki 2 mocno, j jedna peknieta, a problem drugi ze jak odkrecam korek wleu oleju to kopci sie szaro nieieskim dymem ,

do do pierwszego problemu to glowca do wymiany ?

co do drugiego tez ?;)

najlepiej wymienic cala czy macie inne pomysły ?

: 2009-07-01, 13:44
autor: Pablo
co do mechanicznej kwestii w tym momencie ci nie pomoge bo nieznam sie az tyle na tym ale w tym momencie jak policzysz glowica wałek itd to nie lepiej kupic drugi cały dobry motor bez osprzetu?? z tego co pamietam to franz mial do sprzedania 1.8 za dosyc małe pieniadze a z 1.6 do 1.8 wszystko pasuje

: 2009-07-01, 13:48
autor: Przygoda
na jakims forum znalazlem informacje o sprzedazy cale kompletnego silnika 2.0 z vanosem z roku 1997 za 1500 zł

: 2009-07-01, 13:50
autor: Pablo
Przygoda ale przy 2.0 juz jest troche roboty bo na poczatek trzeba zmeinic cale hamulce komputery skrzynia itp

: 2009-07-01, 13:53
autor: Przygoda
no zgadza sie ... ale tak informacyjnie pisze ;)

: 2009-07-01, 13:56
autor: Pablo
Najlepszym rozwiazaniem wg mnie w tym momencie jest wsadzenie 1.8 lub tak jak to LUCKY zrobił 1.8is :D i tak jak niektorzy pisali zlozyc z dwoch aut jedno fajne a drugie sprzedac ;) ale konczymy juz to OT :P