Strona 1 z 1

[E36] Odcięcie zapłonu przy 4500 tyś!!!

: 2009-08-12, 19:14
autor: Olej
Witam,
Mam poważny problem z moją is-ką . Kupiłem ją niedawno i okazało się że odcina mi przy 4500 obr. Byłem na badaniu komputerowym i pokazjuje błąd czujnika wałka rozrządu kod 16 oraz przepływomierz kod 41. Wymieniałem już czujniki wałka i wału korbowego to nic nie pomogło dalej mam te odciecie. Przepływomierz jest ok klapa sie w nim nie zamyka jak są te 4500 obr. Proszę o porade co mam zrobić w takiej sytuacji. Mam już dość wydawania kasy w czujniki mam już 3 niepotrzebne. Z góry dzięki za jakieś info. (moje v-max to 140km hehe). :oops:

: 2009-08-13, 14:10
autor: gilu_siemce
moze przydaloby sie wykasowac te bledy z kompa po wymianie wadliwych elementow, moze sobie je zakodowal i dalej swiruje. A tak poza tym gdzie ty chcesz jezdzic szybciej jak 140km/h, u nas w kraju nie mozna tyle jezdzic po drogach publicznych:)

Pozdrawiam

: 2009-08-13, 15:46
autor: Olej
Hehe. Wiem że u nas nie można tak szybko jeździć ale w Niemczech tak i chce jechać tam w tym miesiącu a tu taka lipa :cry: OK dzięki za odpowiedz.

: 2009-08-16, 12:09
autor: Artur330d
U mnie odcinało zapłon przy 3,5tyś obr i była to wina pompy paliwa któa daje ciśnienie czli tej pośredniej. Dawała za mało ciśnienia i brakowało paliwa, po prostu kupiłem wtedy trefne paliwo i padła. Od tegoczasuod ponad 10 miesięcy tylko Shell. Wykosztowalo mnie to 450zł.

: 2009-08-16, 22:54
autor: Pablo
kumpel kupił 530d i tez miala odcinke przy 4500tys wystarczylo ja dobrze przegonic i wszystko smiga elegancko

: 2009-08-17, 09:53
autor: Olej
Witam, To dlaczego wywala mi takie błędy na kompie przepływomierz i czujnik? Można jakoś tą pompe sprawdzić albo zregenerować?
Dodam jeszcze że mam instalacje gazową na sekwencji, ktora cały czas przełącza się na paliwo i nie można jeździć na gazie. Gazownik mi ją sprawdził i powiedział że wina leży w tych obrotach. ECU od gazu nie dostale sygnałów jakie silnik ma obroty i dlatego szfankuje. Więc mam podwójny problem. (Instalacja gazowa to BRC Sequent)

: 2009-08-19, 07:29
autor: Artur330d
Zepsuty przepływomierz też może robić takie błędy, daje złą dawkę powietrz i się coś pieprzy a d otego samochod może przełączyć się w tyb sewisowy bo "czuje" jeżeli można tak poweidzieć , że coś jest nie tak.

: 2009-09-23, 11:45
autor: Olej
Witam. Długo sie nie odzywałem na temat mojej IS. Teraz dowiedziałem sie co jest nie tak. Wyszło na to że mam spalony sterownik silnika. Na czujniku wałka nie ma 5V i na sensorze prędkości tak samo. Komputer nie podaje na piny tych czujników 5 i dlatego pokazuje błąd. Mam też pytanie. Czy komp z 318 lub 318i będzie pasował do mojej 318is? Są jakieś różnice między nimi? (numery są takie same). Dzieki jak co :wink: