Strona 1 z 1
[E30] Swap na 5x120 do e30
: 2009-09-30, 13:53
autor: sosek20
Co trzeba do swapu na 5x120 do e30 i czy podejdzie mi wtedy gwint ?
: 2009-09-30, 14:29
autor: Pablo
Nie wiem jak wygląda dokladnie z przodem ale z tyłu sie wkłada całą tylną belke z e36 compakta
: 2009-09-30, 14:43
autor: Mystic888
Pablo wchodzi to plug&play? Sa tam juz tarcze?
: 2009-10-01, 10:27
autor: kisol
czytalem kidys o tym i mozesz dostac tyl z tarczami i wchodzi bez problemu a z przodem to pasuja piasty z e36 ale nie jestem pewien czy wahaczy tez nie trzeba bo amorki ponoc takie same sa tzn pasuja .taka przerobka jest opisana w "BMW trends" sierpien 2009
: 2009-10-03, 11:13
autor: sosek20
Dzięki wielkie znalazłem jeszcze 2 egzemplarze "BMW trends" sierpień 2009 na allegro jeden już do mnie jedzie to się oczytam tylko miałem mały problem bo nie mogłem znaleźć 8-go miesiąca ale już wiem że to jest 2 miesięcznik

: 2009-10-08, 14:56
autor: kisol
: 2009-10-10, 07:28
autor: sosek20
: 2009-10-12, 10:45
autor: kisol
wiec na przoda trzeba miec piasty i wahacze z e36 ? czy wahacze beda pasowac z e30 ? hmm ciekawi mnie to musze kiedys zobaczyc roznice bo ponoc amorki sa te same . napisz co nie co na ten temat

: 2009-10-27, 11:50
autor: sosek20
kisol pisze:wiec na przoda trzeba miec piasty i wahacze z e36 ? czy wahacze beda pasowac z e30 ? hmm ciekawi mnie to musze kiedys zobaczyc roznice bo ponoc amorki sa te same . napisz co nie co na ten temat

Nie wiem czy coś nadrukuje na ten temat bo będzie mi to robił jednak gościu co robi swap silnika ale jak będę na wale w SWD z Merem to se pewnie to lukniesz. A co do swap-u to z tego co już wiem to wahacze z M3 e36, tuleje wahaczy też z M3 e36, zaciski mogą być z 2.5 e36 albo 2.8 bo z M3 315mm spoko ale mniej jak 17 nie wejdzie więc ja zakładam 286mm chyba wystarczy

, a zamiast wahaczy z M3 e36 można założyć zwykłe ale trzeba je nagiąć zaś jak są nie nagięte to koło jest przesunięte, a wahacze z e46

za duży negatyw - paru gości nagina wahacze w Polsce wychodzi taniej, tył cały compact e36 najlepiej te z 2.3 i przede wszystkim wejdzie tańszy gwint bo do e30 ciężko dostać, a jak już jest to 3000 i w górę, a tak od bidy za 1100 zł ma się komplet . BMW TRENDS jest dokładnie opisane

dzięki za pomoc
