Strona 1 z 1

[E30] M40 nie chodzi na zimnym

: 2009-11-11, 18:25
autor: Grzesiek_boss
Witam! Jak w temacie, silnik gdy jest zimny pali od strzału, lecz po chwili gaśnie i po ponownym uruchomieniu już działa poprawnie, lecz ma dziure, po dodaniu gazu, najprawdobodobniej zalewa swiece. Zostało wymienione: pompa paliwa, świece, kopułka, kable WN, czujnik Halla (połozenia wału), komp, sinda lambda, podmieniona przepływka, czyszczony krokowiec, mierzony i regulowany czujnik położenie przepustnicy, dolot szczelny. I nic z tego nie wynikło, lecz po pomiarach czujnika temp. (ten niebieski z 2 pinami) ma zbyt dużą rezystancję, wiec zaniża temp. i myślę, ze przez to komp podaje wiekszą dawke paliwa, czy ktoś spotkał sie z podobnym przypadkiem i moze coś doradzić w tej sprawie, bo jak narazie nie mogę dostać oryginalnego czujnika. Z góry dzięki. Pozdro!

: 2009-11-13, 20:40
autor: lockbud
miałem podobnie u siebie wymiana czujnika temperatury pomogła w 100%

: 2009-11-15, 11:58
autor: damianf4
miałem podobny problem w 1,8 M40 na benzynie i na gazie okazało się że wtryski padły benzynowe i gazowe
po wymianie wszystko wróciło do normy.
możliwe że czujnik temperatury padł.
mam jeszcze kilka w zapasie wtrysków benzynowych jak potrzebujesz

: 2009-11-16, 08:01
autor: Grzesiek_boss
Zobacze co będzie po wymienie czujnika, wtryski tez mam ale w nie najlepszej kondycji wiec jak coś to się do Ciebie odezwę.

: 2010-01-23, 17:56
autor: ralfinio
Grzesiek_boss pisze:Zobacze co będzie po wymienie czujnika, wtryski tez mam ale w nie najlepszej kondycji wiec jak coś to się do Ciebie odezwę.
a jeżeli nie zapala wogule na zimnym silniku to terz moze byc przyczyna czujnika??? :roll:

: 2010-01-23, 20:22
autor: daro
Słyszałem że tak się dzieje jak padnie czujnik położenia wału Ja miałem tak że raz pali raz nie i w końcu padła pompa paliwa w e36 1.8 m40