[E36] swap z 1.6 na 2.8
: 2010-01-24, 15:55
gadalem z gosciem ktory tym sie zajmuje i zaproponowal mi to:
Swap na 2.8 za 6.500 zł Kompletny:
"
Hamulce przodnie na tarcze wentylowane hamulce tylne na rćze wentylowane z calymi wachaczami, wal most polosie, silnik z calym ospzrerzetem, skrzynia spzrdeglo wiazka silnika wsyztskie plastyki pod maska i [na forum nie przeklinamy]
filtr paliwa wydajniejszy ztreba by kupic od 2.8 i pzrenies w fabryczne meijsce przy podluznicy jak ma 2.8
na i podtswowa spraw azamonaiekm caly kompletny wydechz 2.8 w cene mas zwliczony
...bedzie smzial seryjne cale hamulce z 2.8
przod bedzies zmial nawet wentylowany a nie jak teraz z wykle lite tarcze"
podobno wszystko pod kluczyk;) gosciu z tego co wyczytalem robi tego bardzo duzo w e30 i e36,
Czas operacji ok tygodnia
pytanie czy Cena dobra i jakie z tym moga wiazac sie problemy?
Swap na 2.8 za 6.500 zł Kompletny:
"
Hamulce przodnie na tarcze wentylowane hamulce tylne na rćze wentylowane z calymi wachaczami, wal most polosie, silnik z calym ospzrerzetem, skrzynia spzrdeglo wiazka silnika wsyztskie plastyki pod maska i [na forum nie przeklinamy]
filtr paliwa wydajniejszy ztreba by kupic od 2.8 i pzrenies w fabryczne meijsce przy podluznicy jak ma 2.8
na i podtswowa spraw azamonaiekm caly kompletny wydechz 2.8 w cene mas zwliczony
...bedzie smzial seryjne cale hamulce z 2.8
przod bedzies zmial nawet wentylowany a nie jak teraz z wykle lite tarcze"
podobno wszystko pod kluczyk;) gosciu z tego co wyczytalem robi tego bardzo duzo w e30 i e36,
Czas operacji ok tygodnia
pytanie czy Cena dobra i jakie z tym moga wiazac sie problemy?