Strona 1 z 3

SWAP z 1.8 is na 3.2 M POWER

: 2007-09-19, 22:31
autor: francik
Jak w temacie napisane chcialem sie doweidziec cos wiecej o swapie z silnika 1,8is na 3.2 M POWER .Bo mam do zalatwienia taki silnik wraz z skrzynia biegow i kompem tylko czy trzeba cos jeszcze wymienic lub przerobic??napewno dyfer wraz z calym walem napedowym bedzie do wymiany..a co z chlodnica?

: 2007-09-19, 22:36
autor: Tomek
Hamulce, dyfer, kable, skrzynia, silnik, komputer, mocowania skrzyni zapewne i silnika, zawieszenie...

: 2007-09-19, 22:50
autor: kisol
ciekawe a za ile masz ten sprzet :D dobry pomysl ale nie do e36 a e30 :D

: 2007-09-20, 00:57
autor: franz3xxi
z tym jest wiecej klopotu niz pozytku... trzeba pol auta zmienic :D

: 2007-09-20, 08:55
autor: francik
jeszcze zobacze moze znajde jakiegos mechanika ktory by sie podjal takiej zamiany... a cena tego silnika to wiecej mni bedzie kosztowal transport niz ten silnik hehehe

: 2007-09-20, 08:56
autor: franz3xxi
to ciekawe w jakim stanie jest ten silnik :D :P :oops:

: 2007-09-20, 10:07
autor: bociek
HEh dokladnie gozej jak zaplacisz za transport i okaze sie ze to zlom :D ale czy nie lepiej sobie kupic juz orginalnego m-powera??? chyba koszty swapa itp wyniosa cie akurat tyle co kosztowala taka bunia :D

: 2007-09-20, 11:55
autor: Krzys
z auta ci zostanie tylko karoseria i srodek. Wszystko musisz wymienic z ukladu jezdnego. Licznik tez bo tam jest inny obrotomierz itp. Chlodnica i wszytsko wlacznie. Jak dla mnie to nieoplacalne jesli nigdy nie probowales jak chodzi silnik bo czesto jest tak ze 6 bieg szwankuje. Mysle ze nie chcialbys tez tego pozniej zagazowac bo to porazka. Moze najpierw sobie zobacz na allegro o ile znajdziesz, ile kosztuja tarcze, klocki i inne zuzywajace sie elementy. Tym bardziej ze nie wiesz w jakim stanie jest silnik. Tam nie kupisz podrobek do zawieszenia itp tylko wszystko oryginalne i na zamowienie.

: 2007-09-20, 12:49
autor: kisol
ale go zniechecacie ja bym wlozyl 3.2 ale do e30 bo to cos innego a e36 mozna kupic gotowa M3 i po klopocie :D

: 2007-09-20, 16:43
autor: francik
silnik jest sprawny bo to ujek mi zalatwia z niemiec maja tam taki na warsztacie z rozbitej M3 tak ze sie na tym zna ten licznik i pare innych czesci moglby mi tez poslac z silnikiem tylko musialbym kogos znalesc kto by to przerobil i powiedzial konkretnie co trzeba wymienic .. :D

: 2007-09-20, 18:06
autor: Krzys
wszystko musisz wymienic oprocz karoserii i srodka auta, procz licznika. A nawet fegi bo zaciski z M3 sa tak duze ze wczodza min 17" felgi.

: 2007-09-21, 18:43
autor: Damiano
ja popoieram kisola :lol: :lol: jak bym mial okazje tez bym kupil ten silnik i sie z tym pobawil z mila checia :lol: :lol: :lol: :lol:

: 2007-09-21, 20:53
autor: kocik
dlamnie przekladka czy swap na inny silnik to totalna porazka :twisted: widzialem juz pare bmw co swapowalo z 1.6 na 2,5 albo 1,8 na 2L to moge powiedziec jedno do dzisiaj czyli rok od swapownia auto wiecej stoji niz jezdzi .POPROSTU swapu NIEROBI FABRYKA a co za tym idzie to sami wiecie :roll:

: 2007-09-21, 22:43
autor: Krzys
znam kolesia co do e36 wrzucil 3,0. Do tego jakis tam czip i szlo leb w leb z M3. zna sie na mechanice i juz sprzedal autko bo ciagle mial problemy z silnikiem. Cos mu ciagle nie pasowalo...

: 2007-09-22, 08:42
autor: kocik
dokladnie krzys Rozumie jesli ktos ma 2L i chce miec 2.5 albo 2.5 na 2.8

ale jesli ktos ma 1.6 to najlepsze rozwiazanie to tylko 1.8 .1.8 IS 16V