Strona 1 z 2

[E36] Przegazowalem na max 320 vanos nie chce palic

: 2010-04-19, 20:52
autor: kamilo203
Witam !!!
Mam mega problem kupilem bmw e36 320 vanos! JUZ PRAWIE ROK TEMU
dzisiejszej nocy po piwku przegazowalem ja na maxa , nigdy wczeniej tego nie robilem bmw z chipem nie odcina zaPLONU wykrecila 9 tysi wskazuwka doszla do 20 L , zchodzac z obrotow cos dziwnie stukalo , bendiks na rozruszniku byl już treFny, ale to chyba nie od teggo !! Pomożecie co gdzie i jak ??? szukac problemu auto pilnie potrzebne do dojazdów do pracy a i w portfelu krucho !! mial ktos moze podobną sytuacje POMOCY :((

[ Dodano: 19 Kwiecień 2010, 22:03 ]
auto ma zalożona sekwecje niecaly rok !! ??? nakerujcie mnie co to moze byc ?? czyżby Łancuszek rozrzadu ?? jak proboje odpalic to slycha prace tloków i strzaly na tlumiku !! !! jak by chciala palic ale cos przeszadza !!

: 2010-04-20, 10:58
autor: pazura
po pierwsze auta z gazem sie nie ciągnie tak wysoko... Ciekawe czy się nie przestawiła tzw. adaptacja wtrysku. Rozepnij klemy (mozesz je nawet zewrzec) wlacz zaplon i zostaw tak na 15 minut. Podłącz klemy. Rozumiem ze jesli sekwencja to tak czy owak odpala na benzynie. Jesli załapie, to musisz pojezdzic jakis czas na benzynie. Mało prawdopodobne, ale spróbuj. Ciężko takie rzeczy oceniać na odległość, ciekawi mnie to stukanie, ciekawe czy nie przekreciles czegos w silniku :P no ale piszesz bendix.. hmmm oddaj do mechanika :D

: 2010-04-20, 20:25
autor: kamilo203
a zapytam jeszcze czy Vanos to silnik awaryjny ?? chodzi mi o to czy np. rowalil sie rozrząd podczas tej mojej glupoty to juz silnik do wymiany czy wystarczy zmienic Łańcuszek i dalej latać ,

: 2010-04-21, 16:31
autor: pazura
nie sa to silniki awaryjne, ale trochę go przekręciłeś zbytnio. Jeśli sie coś stąło z rozrządem, to trzeba rozebrac i sprawdzic co.. Czy zawory sa całe itd. Ewentulane uszkodzenia wymienić i jezdzic. Wątpię, że łancuch przeskoczył.

: 2010-04-21, 20:30
autor: korona
na 99% krzywe zawory

: 2010-04-21, 21:48
autor: Darkshine
korona pisze:na 99% krzywe zawory
:cry: To w takim wypadku proponuje wsadzic inny motorek ,najlepiej cos w okolicy 2.3, 2.5, 2.8 ,no chyba ze wolisz zaplacic za remoncik :zdziwko:

: 2010-04-23, 20:52
autor: kamilo203
no i sprawa przedstawia sie tak 6 garze, swieca rozwalona, tlok sie nie rusza, wszystko wskazuje ze korbowod, !! oplaca sie remontowac silnik ?? rozrząd ok ??

: 2010-04-23, 21:03
autor: Kubok
Hmm jeśli faktycznie uwaliłeś korbowód, świeca zwalona, to pewne tłok uderzył rónież w zawory uszkadzając je, a one uszkodziły głowicę, dalej mogła porysować się gładz tego 6 cylindra >>>
Jeśli taki czarny scenariusz się zdarzył, to chyba taniej i ciekawiej wyjdzie wrzucić M50B25 ;p

: 2010-04-24, 14:45
autor: korona
kamilo203 pisze:no i sprawa przedstawia sie tak 6 garze, swieca rozwalona, tlok sie nie rusza, wszystko wskazuje ze korbowod, !! oplaca sie remontowac silnik ?? rozrząd ok ??
Dokładnie jak piszą wyżej, jak świeca uszkodzona to tylko od urwanego zaworu. Nie warto remontować jak można kupić gołe 2.0 M50 za 800zł

: 2010-04-27, 10:44
autor: kamilo203
a jak bym chcial wlozyc motor 2,5 to nie bedzie zadnego problemu ?? wygladowo jest identyczny ?? czy juz trzeba pokombinowac cos nie cos

: 2010-04-27, 10:53
autor: MIRAS
motor pasuje igła nawet osprzęt jest taki sam tylko sterowanie musisz przełożyć

: 2010-04-27, 11:35
autor: kamilo203
sterownie czyli komputer od 2,5?

: 2010-04-27, 11:45
autor: MIRAS
dokładnie i chyba przepływka

: 2010-04-27, 12:06
autor: kamilo203
hmm...a jak mam chipa w tym moim komputerze

: 2010-04-27, 12:11
autor: MIRAS
to chyba nic nie zmienia