Strona 1 z 1

[E36] problem z 1.8 m40

: 2010-05-13, 00:21
autor: daro
witam. mam mały problem jeżdżę na mobilu super s 10w40 i moje bmw 1.8 m40 raz idzie do końca obrotomierza a raz chwyta "muła" przy 5.000obr. i dalej się nie wkręci jakieś pół roku temu wymieniłem wałek, dzwignie i popychacze. ale przed tem był olej mineralny i cały czas wkręcał się tylko do 5.0000 po wymianie było wszystko ok aż do teraz Może wie ktoś co to może być Może wlać jakiś inny olej np. castrol gtx 15w40 który jak gdześ czytałem jest polecany do tego silnika Pomocy tak się nie da jeździć :sad: :sad: :sad:

: 2010-05-13, 00:25
autor: pazura
to nie wina oleju.. Sprawdzic dolot, sonde, przepływomierz, silnik faluje? Filtr powietrza ok?

: 2010-05-13, 00:36
autor: daro
filtr ok dolot też tylko nie wiem co z sondą ale z tego co słyszałem to ona nie pracuje powyżej 2.500 obr. a silnik czasami faluje

: 2010-05-13, 08:52
autor: pazura
jesli silnik faluje, to zobacz sobie przepływomierz i tą sondę... gdzies wczoraj pisalem jak sprawdzic sondę miernikiem

: 2010-05-13, 18:26
autor: daro
poszukam tego sprawdzenia sondy, a wież może jak sprawdzić przepływke, dowidziałem się też że może być gdzieś nieszczelny wydech przed sondą sprawdzę i napisze efekty

: 2010-05-13, 18:53
autor: Admin
jak ci silnik faluje na wolnych to moze to być wina krokowego, jak ci sie nie wkreca na obroty to z reguly jest to wina wałka. jak to sie nie dzieje zawsze to przyczyna moze lezy w zapłonie, swiece, kable itp. Sonde jak odlączysz to obroty nie powinny falować.
Mi obroty jeszcze falowaly jak po remoncie nie podłączylem jednego przewodu gumowego ale nie sprawdzalem wtedy czy sie wkreca. To byl przewod do pokrywy dekla zaworow

: 2010-06-29, 20:49
autor: daro
już mam było małe peknięcie gumy na dolocie przy wejśćiu na wąż do silniczka krokowego. wymieniłem gume i jest ok. dzięki za pomoc